Zwemparadijs
- Gretha
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Re: Zwemparadijs
Ik heb genoten en Tux ook!
Die is trouwens nog aan het patrouilleren in de tuin. Ze zal vanavond waarschijnlijk in een heel diep coma vallen.
Apetrots op die blauwe, die vrij rustig was terwijl er een vreemde hond in zijn voortuin zat. Een beetje piepen en dat was het.
God wat hebben we gelachen om die smoelen van Tux en Duque toen wij gingen zwemmen.
Of we helemaal van de pot gerukt waren

Tux stond op het punt om tegen Duque te zeggen: Kom, ik woon hier om de hoek. Gaan we koekjes halen. Die wijven sporen niet.
Die is trouwens nog aan het patrouilleren in de tuin. Ze zal vanavond waarschijnlijk in een heel diep coma vallen.
Apetrots op die blauwe, die vrij rustig was terwijl er een vreemde hond in zijn voortuin zat. Een beetje piepen en dat was het.
God wat hebben we gelachen om die smoelen van Tux en Duque toen wij gingen zwemmen.
Of we helemaal van de pot gerukt waren
Tux stond op het punt om tegen Duque te zeggen: Kom, ik woon hier om de hoek. Gaan we koekjes halen. Die wijven sporen niet.
Laatst gewijzigd door Gretha op 16 aug 2022, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

- Inge O
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Wat een water
! Waarom heb ik dat hier niet
?
Ik heb natuurlijk wel de zee, maar die is superdruk met dit soort dagen.
Veel plezier daar, maar zo te zien kost dat geen moeite
.
Veel plezier daar, maar zo te zien kost dat geen moeite
- Gretha
SorrySandra&co schreef: 16 aug 2022, 22:00Nee helemaal geen moeite!Inge O schreef: 16 aug 2022, 17:16 Wat een water! Waarom heb ik dat hier niet
?
Veel plezier daar, maar zo te zien kost dat geen moeite.
Voor haar is het 1 minuutje lopen, het is niet eerlijk verdeeld in de wereld...
Maar iedereen is welkom, mocht je in de buurt zijn.
We genieten ook nog steeds enorm van dit, zeker voor de Polder, unieke plekje.
Ook na ruim 10 jaar voelt het nog steeds bijzonder.
Aan het huis mankeert vanalles, maar dat interesseert me minder dan niks.
Ik leef hier buiten, omringd door prachtige flora en fauna en daar voel ik me heerlijk bij.

- runninggirl
- Posts in topic: 1
Dat is genieten zeg. Heerlijk om lekker het water in te kunnen met de honden.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
En nu wil ik het weten! Waar woon jij precies? Ik ben altijd op zoek naar mooie plekken waar ik losloopwandelingen kan organiseren.Gretha schreef: 16 aug 2022, 22:56SorrySandra&co schreef: 16 aug 2022, 22:00Nee helemaal geen moeite!Inge O schreef: 16 aug 2022, 17:16 Wat een water! Waarom heb ik dat hier niet
?
Veel plezier daar, maar zo te zien kost dat geen moeite.
Voor haar is het 1 minuutje lopen, het is niet eerlijk verdeeld in de wereld...![]()
Ik leef hier buiten, omringd door prachtige flora en fauna en daar voel ik me heerlijk bij.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Dat ziet er gezellig uit, en het is inderdaad prachtig daar zeg!
- Gretha
Ik woon aan het doodlopende stukje Casteleynsweg tegen de Casteleynsplas aan.Kells schreef: 16 aug 2022, 23:54En nu wil ik het weten! Waar woon jij precies? Ik ben altijd op zoek naar mooie plekken waar ik losloopwandelingen kan organiseren.Gretha schreef: 16 aug 2022, 22:56SorrySandra&co schreef: 16 aug 2022, 22:00
Nee helemaal geen moeite!
Voor haar is het 1 minuutje lopen, het is niet eerlijk verdeeld in de wereld...![]()
Ik leef hier buiten, omringd door prachtige flora en fauna en daar voel ik me heerlijk bij.![]()
De plas is losloopgebied, maar weet niet of het geschikt is voor een wandeling met een grote groep. Een rondje er omheen is net geen 3 km en de paden zijn vrij smal. Je kunt niet met meerdere mensen naast elkaar lopen.
Vanaf 1 oktober kun je het rondje wel groter maken, omdat je dan de Wellerwaard erbij kunt pakken. 2 strandjes en gras waar ze lekker kunnen racen.

Ik woon naast de camperplaats. Achter ons huis is de Casteleynsplas. Onderaan de foto is de Wellerwaard met 2 strandjes en horeca.
Rond de 3e plas rechts op de foto hebben ze jammer genoeg woningen gebouwd.
Ben je wel eens in het Roggebotsebos bij Kampen geweest? Daar mogen honden over al los (op een heel klein deel na) en kun je behoorlijk lange wandelingen uitzetten.
Echt de moeite waard.
Het Reve Abbertbos aan de andere kant van de weg het zelfde. Daar zitten 2 campings, dus nu zal het er iets drukker zijn. Maar buiten het kampeerseizoen om zijn we daar nog nooit iemand tegengekomen.

- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Dank je voor de tips! Ik ben op geen van die plaatsen eerder geweest, maar het is zo te zien de moeite waard. Als het goed is, dan heeft mijn partner in september weer twee weken vrij. Ik denk dat we er dan even gaan kijken.Gretha schreef: 17 aug 2022, 19:56Ik woon aan het doodlopende stukje Casteleynsweg tegen de Casteleynsplas aan.Kells schreef: 16 aug 2022, 23:54En nu wil ik het weten! Waar woon jij precies? Ik ben altijd op zoek naar mooie plekken waar ik losloopwandelingen kan organiseren.Gretha schreef: 16 aug 2022, 22:56
Sorry![]()
Ik leef hier buiten, omringd door prachtige flora en fauna en daar voel ik me heerlijk bij.![]()
De plas is losloopgebied, maar weet niet of het geschikt is voor een wandeling met een grote groep. Een rondje er omheen is net geen 3 km en de paden zijn vrij smal. Je kunt niet met meerdere mensen naast elkaar lopen.
Vanaf 1 oktober kun je het rondje wel groter maken, omdat je dan de Wellerwaard erbij kunt pakken. 2 strandjes en gras waar ze lekker kunnen racen.
Ik woon naast de camperplaats. Achter ons huis is de Casteleynsplas. Onderaan de foto is de Wellerwaard met 2 strandjes en horeca.
Rond de 3e plas rechts op de foto hebben ze jammer genoeg woningen gebouwd.
Ben je wel eens in het Roggebotsebos bij Kampen geweest? Daar mogen honden over al los (op een heel klein deel na) en kun je behoorlijk lange wandelingen uitzetten.
Echt de moeite waard.
Het Reve Abbertbos aan de andere kant van de weg het zelfde. Daar zitten 2 campings, dus nu zal het er iets drukker zijn. Maar buiten het kampeerseizoen om zijn we daar nog nooit iemand tegengekomen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.