Eigenlijk vind ze iedereen gewoon leuk. Wel kan ze bij sommige wat gereserveerd zijn.
Zo is mn buuf bv een enorme dikke vriendin van Mo. Dat terwijl die buuf keffers heeft en haar eerdere echt ronduit lelijk deden, toch blijft Mo haar los daarvan zien en als we haar tegenkomen zonder keffers dan wil ze zowat op schoot bij haar.
Een andere buuf vindt honden eng, en Mo is groot, toch doet ze echt haar best om af en toe hallo te zeggen tegen Mo , bij haar durft ze dat wel want lieve kop enzo. En Mo voelt dat wel aan denk ik, daar is zij ook heel rustig en relaxed, gaat gewoon naast haar zitten en kijkt eens de andere kant op, snuffelt hooguit even aan haar broek.
Bij 1 buurman is ze gereserveerd, die roept; heeee Mo haloo lieverrrd..maar meer als een kwispel krijgt ie niet.
Dat is dan wat sneu als die eerste buuf langskomt want daar loopt ze dan zo vrolijk op af
Iemand die een stukje verderop woont, die ze ook kent van kleins af aan daar is ze ook duidleijk in dat ze sie af en toe hallo wil gaan zeggen. We kunnen een week zo voorbij lopen en dan ineens loopt ze de tuin in, staat stil, kijkt mij aan van; kom, gaan we even hierheen..en voila..even knuffen met die mevrouw, die komt ervoor naar buiten, gaat op trapje zitten en dan is t goed.
Mensen in het bos ZONDER hond is raar en daar kan ze niet aan wennen, dan loopt ze met dr hoofd wat laag te scannen waar hun hond dan is, want wie loopt er nu in het bos zonder hond? dan spoor je vast niet..
Ze kan best goed zich aanpassen aan de mens, degene die een uitgebreide knuffelsessie willen dan doet ze vrolijk mee ( tenzij de buurman
Heb ik het wel over afgelopen jaren hoor, haar eerste jaren kon ze best lomp Hallo gaan zeggen.
Hoe zijn jullie onden daarin? Is alles en iedereen gelijk, of worden er afwegingen gemaakt?