Ik heb toch echt het idee dat ik met m'n dreads het halve strand mee naar huis neem haha, ik vind hier en daar nogsteeds zand van vorige week en denk niet dat dat van Colin komt
O jee. Ze slepen zat zut en zand mee.
Maar niet in de hoeveelheden die je op de foto ziet.
Ach, de bezem is er weer goed voor. Ik veeg liever zand dan dat er overal haar zit.
Nanna schreef: 17 aug 2022, 23:56
Eg en mier gaan als zandkoekjes de auto in en komen er 10 minuten later weer uit. Schoon.
Ik moet ze even afwrijven zodat er geen zand op de buik en de dijen blijft. 5 seconden werk. Dan mogen ze weer in bed.
Nanna schreef: 17 aug 2022, 23:56
Eg en mier gaan als zandkoekjes de auto in en komen er 10 minuten later weer uit. Schoon.
Ik moet ze even afwrijven zodat er geen zand op de buik en de dijen blijft. 5 seconden werk. Dan mogen ze weer in bed.
Ik weet er alles van. Topsi he.
Toch heeft zo’n korte vacht ook nadelen. Tops is een keer vol in het prikkeldraad gevlogen en kaasschaafde meteen haar bakkes open.
Bakkie heb ik een keer uit een rol prikkeldraad moeten trekken. Die had niks. Ook is ie aangevallen door een mechelaar die er serieus aan liep te schudden. Nog geen schram.
En de Puli’s slapen niet in bed. Dat vinden ze te warm en ik ben daar meer dan ok mee. Ik hoef eigenlijk geen honden meer in bed. I dread the day dat die Whippet haar intrede doet