Twee dames en een heer op vakantie

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Frootje
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Twee dames en een heer op vakantie

Bericht door Frootje »

In Duitsland. Iedereen mocht dit jaar mee (normaal is dat niet zo, er mag er altijd maar een mee op vakantie :hmmm: ), dikke pret natuurlijk. Maar ze konden ook even stil blijven zitten/liggen/staan voor de foto. :F: Froo was de enige die bij hoge uitzondering even los mocht (mijn hond kwijtraken in het buitenland is mijn grootste nachtmerrie) want zij is de enige waar ik op dit moment mijn hand voor in het vuur steek dat ze bij me blijft, dus de riemen moeten we maar even voor lief nemen op de foto. :LOL:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Meta
Posts in topic: 1

Re: Twee dames en een heer op vakantie

Bericht door Meta »

lekker genieten
Afbeelding
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Dagmar
Posts in topic: 1

Bericht door Dagmar »

:LOL: dikke pret en dan die bek van Froo
Afbeelding
Frootje
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Dagmar schreef: 24 aug 2022, 11:12 :LOL: dikke pret en dan die bek van Froo
Froo snapt het praktisch nut van zitten en wachten niet zo, dat brengt nooit haar beste humeur naar boven. :LOL:

Vandaag een stevige wandeling in het bos, want na mijn val van laatst kon ik weer lopen. :cheer: Ochtendwandeling, want het wordt +30 graden vandaag. Maar nu was het op het hoogtepunt van de wandeling 25 graden en we liepen natuurlijk voornamelijk in de schaduw. Dat was goed te doen.
Afbeelding

Een van de weinige momenten dat ik ze voor me uit kreeg voor een foto. Froo loopt niet van me vandaan dus dat is bijna onmogelijk en Aloy komt na een seconde of tien de hele tijd mij halen. “Ik liep vooruit maar het is me opgevallen dat je niet meeloopt, dus ik ben hier om je te halen, kom je?” :Q:
Afbeelding

Hier was Froo alweer op weg terug naar mij. :LOL:
Afbeelding

Pauze houden. Doen we veel. :D Even rust voor Aloy, want die maakt zich echt enorm druk tijdens het wandelen. Ze kijkt nog haar ogen uit en wil overal heen en loopt echt na vijf minuten al met haar tong over de grond. Doseren is nog niet echt aan haar besteed. :F:
Afbeelding

Samen even kijken.
Afbeelding

Mowin houdt heel geduldig pauze. Hij is nu bijna vijf en hij is wel heel actief, maar hij is tegelijkertijd een heel beheerste, kalme aanwezigheid. :I: Grappig want ik herinner me nog dat hij de eerste anderhalf jaar oid net zo druk was als Aloy nu. :engel: Zo zie je maar weer dat wijsheid met de jaren komt.
Afbeelding

Bijna terug bij de auto mocht Aloy van mij nog in de beek.
Afbeelding

Je kunt haar echt geen groter plezier doen, als zij niet meer in het water en de modder zou mogen zou haar leven zoveel saaier worden. :engel:
Afbeelding

Bij de auto. Nu heeft Froo wel haar tevreden bek. :hartjes:
Afbeelding

Aloy is ook tevreden. Die dacht dat ze nog wel een rondje kon maar als ik kijk naar hoe ze nu ligt te slapen, denk ik dat dat niet waar was. :engel:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Frootje op 24 aug 2022, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Frootje
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Zinodo schreef: 24 aug 2022, 11:10 Jullie hebben toch een prachtig set hondjes :I:
Ze zijn inderdaad echt leuk. Mowin en Aloy lijken op een bepaalde manier wel op elkaar en Froo past er gewoon zo grappig bij. :LOL:

Meta schreef: 24 aug 2022, 10:53lekker genieten
Ja, hier geniet iedereen echt van! :I:
Afbeelding
Plaats reactie