Gekots.

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Teckeltoos
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Teckel

Gekots.

Bericht door Teckeltoos »

Ik kwam een plaatje tegen waar ik in eerste instantie om moest lachen.
Toch zit er volgens mij een vorm van waarheid in.
Afbeelding

Peer geeft het vaak wel aan dat hij moet kotsen maar dan moet je wel gelijk reageren.
Bij het kokhalzen op zich maakt hij nogal wat misbaar. Het lijkt soms uit zijn tenen te moeten komen.
Ik maak er zelf geen probleem van als het " misgaat". We hebben tapijttegels. Hup onder de kraan, laten drogen en klaar.
Peer kotst gelukkig niet zo heel vaak.
Afbeelding
Mellow

Re: Gekots.

Bericht door Mellow »

Dan ben ik gelijk wakker :proest:
Gonnie

Bericht door Gonnie »

Ze kotsen op het bed of op het kleed, nooit op het laminaat of het zeil. Echt irritant.
Afbeelding

Tanja en Anne
CatnDog
Posts in topic: 2
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Of een piepende hond, dat heeft denk ik hetzelfde effect. Net zoiets als een huilende baby. De zorgplicht roept.
ranetje

Bericht door ranetje »

Gonnie schreef: 24 aug 2022, 14:01 Ze kotsen op het bed of op het kleed, nooit op het laminaat of het zeil. Echt irritant.
Irritant maar logisch.
Als ze moeten kotsen moeten ze zich schrap zetten.
Dat gaat veel beter op een kleed of op bed dan op het laminaat of zeil, want daar glijd je dan weg.
:F:
Afbeelding
Frootje
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

CatnDog schreef: 24 aug 2022, 14:22 Of een piepende hond, dat heeft denk ik hetzelfde effect. Net zoiets als een huilende baby. De zorgplicht roept.
Puber Aloy heeft me allang geleerd dat te negeren. Zij loopt continu wel ergens om te zeuren omdat ze hoopt dat het werkt. Kluifje, spelen, wandeling? Als ik dan telkens gelijk overeind zou springen zou het einde zoek zijn en zou ze er waarschijnlijk nooit meer mee stoppen. :LOL: Kotsende hond zou inderdaad wel werken, dan kom ik wel direct in de benen. :schrik:
Afbeelding
CatnDog
Posts in topic: 2
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Frootje schreef: 24 aug 2022, 17:12
CatnDog schreef: 24 aug 2022, 14:22 Of een piepende hond, dat heeft denk ik hetzelfde effect. Net zoiets als een huilende baby. De zorgplicht roept.
Puber Aloy heeft me allang geleerd dat te negeren. Zij loopt continu wel ergens om te zeuren omdat ze hoopt dat het werkt. Kluifje, spelen, wandeling? Als ik dan telkens gelijk overeind zou springen zou het einde zoek zijn en zou ze er waarschijnlijk nooit meer mee stoppen. :LOL: Kotsende hond zou inderdaad wel werken, dan kom ik wel direct in de benen. :schrik:
Zeno piept echt bijna nooit, dus bij een nachtelijke piep zit ik meteen rechtop in bed. Dan is het ook meestal echt raak (denk: diarree ofzo).
Hij heeft gelukkig nog niet geleerd om piepjes tactisch in te zetten :lol1: .
Plaats reactie