Aloy helpt

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Frootje
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Aloy helpt

Bericht door Frootje »

Aloy biedt graag haar diensten aan. Kan zo’n beetje alles brengen wat je haar vraagt, alleen nog niet altijd even subtiel. :F: Ze doet het echt heel graag, wie wil iets laten vallen voor Aloy? :engel:

Telefoon. Keurig tegen de tafelpoot gemikt. :LOL: Deze telefoon is met dit hoesje trouwens wel echt zwaar dus dat is niet vreemd. :schrik:

Flesje. We begonnen een week geleden met een leeg flesje, inmiddels is het flesje al half gevuld. :F:

Riem geven.

En als hij op de grond valt.

We hadden nog meer voorwerpen gedaan, maar die kreeg ik niet goed op het filmpje. Tien minuutjes dit oefenen en ze is echt weer een uur KO. :schrik:
Afbeelding
Afbeelding
BieneMaya

Re: Aloy helpt

Bericht door BieneMaya »

Oooh wat is ze leuk!

En wat doet ze dat goed zeg ❤
Teckeltoos
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Teckel

Bericht door Teckeltoos »

Wat knap van jullie. :E: :I:
Afbeelding
K@ren
Honden: 1

Bericht door K@ren »

Wat doet ze dat al goed! En dan die laatste foto :slaap: :I:
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Wat knap 😍 praat je altijd in het Engels tegen haar?
Afbeelding
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Knap kind, daar heb je nog eens wat aan! Ik ga het aan Fayah laten zien :engel: Die bezorgt mij alleen maar werk :lol1:
Afbeelding
Kells
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

Wat leuk!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Kruimel
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Keurig! Wat een knap kind!
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Frootje
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Smoushond schreef: 30 aug 2022, 07:27 Wat knap 😍 praat je altijd in het Engels tegen haar?
Eigenlijk wel. :oeps: Ik doe altijd mijn best om hier op het forum gewoon nette posts te typen zonder al teveel terug te vallen op het Engels (want ik snap dat dat irritant is) maar dat is wel de taal waarin ik het meest comfortabel ben. Ik ben dus ook opgegroeid met twee talen en Engels is op de meeste dagen nog steeds de taal die ik gewoon het meeste spreek. :F: Maar in de praktijk gebruik ik gewoon wat er het makkelijkste uit rolt voor de honden qua commando’s, dus er zijn er ook een heleboel gewoon in het Nederlands. Gelukkig vinden zij dat niet irritant. :engel:

Diana schreef: 30 aug 2022, 11:05 Knap kind, daar heb je nog eens wat aan! Ik ga het aan Fayah laten zien :engel: Die bezorgt mij alleen maar werk :lol1:
Aloy houdt heel erg van papier versnipperen. Ik mocht het dan de hele tijd gaan opruimen. Nu mag ze zelf de grote snippers aan me geven zodat ik ze kan weggooien en de rest kan met de stofzuiger. :proest: Moet kunnen met Fayah, zolang ze maar dingen zou willen oppakken (mijn Sheltie wilde dat echt nooit, niet eens een bal, doe het zelf maar :LOL: ), ze lijkt me er slim genoeg voor. :I:

Bedankt iedereen. :I: Ze is inderdaad super knap en zo leuk. :hartjes:

Een leuk filmpje van vandaag, lekker laagvliegen en nat worden. :cheer:
Afbeelding
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Frootje schreef: 30 aug 2022, 14:42
Diana schreef: 30 aug 2022, 11:05 Knap kind, daar heb je nog eens wat aan! Ik ga het aan Fayah laten zien :engel: Die bezorgt mij alleen maar werk :lol1:
Aloy houdt heel erg van papier versnipperen. Ik mocht het dan de hele tijd gaan opruimen. Nu mag ze zelf de grote snippers aan me geven zodat ik ze kan weggooien en de rest kan met de stofzuiger. :proest: Moet kunnen met Fayah, zolang ze maar dingen zou willen oppakken (mijn Sheltie wilde dat echt nooit, niet eens een bal, doe het zelf maar :LOL: ), ze lijkt me er slim genoeg voor. :I:

Bedankt iedereen. :I: Ze is inderdaad super knap en zo leuk. :hartjes:

Een leuk filmpje van vandaag, lekker laagvliegen en nat worden. :cheer:
Ah, dat filmpje :hartjes: :smile:

Ja, dat zou zeker lukken met Fayah, ze heeft geen enkel probleem met dingen oppakken en vindt apporteren ook erg leuk. Het is niet bijna het doel van haar leven, zoals bij Mila, maar ze heeft er zeker wel plezier in. Maar tot nu toe hebben we dat beperkt tot speelgoed en nog niet echt op commando gezet, we oefenen het alleen spelenderwijs. Ik zal eens beginnen met er een commando aan koppelen, dan kan ze daarna ook haar eigen rommel opruimen :engel: :E:
Afbeelding
Plaats reactie