Voor degene die het leuk vinden
Ik zal weer echt te veel foto’s maken deze vakantie, dus zal niet het hele forum ermee bestoken en zal hier regelmatig wat foto’s plaatsen.
Het begon al op een terras in Duitsland, Toos heeft er weer fans bij
Op de boot naar Zweden
Dit soort plekjes, ik hou ervan.
Laatst gewijzigd door Cendy op 05 sep 2022, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniet er van. Na een paar jaar te zijn thuis gebleven, hoop ik volgend jaar toch echt weer naar Noorwegen en Zweden op vakantie te gaan. Ik mis dat echt!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Kells schreef: 27 aug 2022, 22:12
Geniet er van. Na een paar jaar te zijn thuis gebleven, hoop ik volgend jaar toch echt weer naar Noorwegen en Zweden op vakantie te gaan. Ik mis dat echt!
Snap ik! Heel verslavend die landen.
Ik voel me altijd een soort van thuiskomen als we er zijn.
Van afstand lijkt de weg spectaculairder dan dat je er over heen rijdt, onderweg even uitstappen en rondlopen bij de uitkijkpunten. Gaan jullie verder naar het noorden?
Hamilton schreef: 01 sep 2022, 23:18
Van afstand lijkt de weg spectaculairder dan dat je er over heen rijdt, onderweg even uitstappen en rondlopen bij de uitkijkpunten. Gaan jullie verder naar het noorden?
Ja klopt dat hoor ik wel vaker, maar ik wil hem gewoon eens gezien hebben
We blijven een beetje in het midden hangen. 3 jaar geleden zijn we op de noordkaap geweest.
De Atlantische Route.. leuk om gezien te hebben. Maar het is maar goed dat ik er geen al te hoge verwachtingen van had
Wel wat mooie plaatjes kunnen schieten
Prachtig! Ik moest wel lachen om Toos die een paar keer in de fik staat . Ze lijkt me een heel bijzonder dier trouwens, heel stabiel, je maakt haar de pis niet snel lauw.
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
Cendy schreef: 02 sep 2022, 07:38
Ja klopt dat hoor ik wel vaker, maar ik wil hem gewoon eens gezien hebben
We blijven een beetje in het midden hangen. 3 jaar geleden zijn we op de noordkaap geweest.
Midden als niet hoger dan Trondheim? Anders is RV 17 een zeer mooie route langs de kust van eiland naar eiland
Zamunda schreef: 02 sep 2022, 18:38
Prachtig! Ik moest wel lachen om Toos die een paar keer in de fik staat . Ze lijkt me een heel bijzonder dier trouwens, heel stabiel, je maakt haar de pis niet snel lauw.
Ze is ook heel bijzonder
Die is zo makkelijk, volgt overal trouw en maakt zich totaal niet druk.
Stapt ook overal in als het moet, kabelbanen, treinen. Of loopt over een hangbrug boven een vallei of waterval.