Leuke herinnering

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Petra
Posts in topic: 5

Leuke herinnering

Bericht door Petra »

Ik wordt nog altijd blij van deze foto.
Om mij en Dax heen stuiterende honden, en dan de aandacht die Dax bleef houden voor mij.
Ik weet nog dat de instructeur hard zuchtte toen hij mij en Dax aan zag komen: oh neeee, een teckel in de les. Dat waren zijn woorden letterlijk.
Nou, mooi dat hij zijn mening heel snel moest herzien toen hij Dax bezig zag :pffff:
Afbeelding
Afbeelding
Teckeltoos
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Teckel

Re: Leuke herinnering

Bericht door Teckeltoos »

Wat een fijne herinnering. :I:
Als ik met Peer zou aankomen hed die trainer gelijk gekregen.
Het is mij nog steeds niet gelukt Peer op commando te laten zitten. :bloos:
Afbeelding
Petra

Bericht door Petra »

Teckeltoos schreef: 01 sep 2022, 13:58 Wat een fijne herinnering. :I:
Als ik met Peer zou aankomen hed die trainer gelijk gekregen.
Het is mij nog steeds niet gelukt Peer op commando te laten zitten. :bloos:
Dax deed echt alles wat ik haar vroeg.
Alleen spelen wilde ze niet op het veld, dus dan liet ik haar altijd maar lekker even vrij snuffelen.
Afbeelding
Petra

Bericht door Petra »

Wolfsblut schreef: 01 sep 2022, 14:11 Fleurtje vond de cursus gehoorzaamheid 1 best wel spannend. Met heel veel beloningssnoepjes is ze dan ook geslaagd. Weliswaar niet glansrijk, maar dat mocht de pret niet deren. Na de cursus hield ze het wel voor gezien en deed weer precies wat ze zelf wilde. Ze hebben dan ook gewoon hun eigen unieke karakter, veelal overeenkomstig met dat van hun baasje.
Joy slaagde met achten en negens, ze deed het veel beter dan de golden en de bc in de les.
Abby zou het ook kunnen, de mannen luisteren en daar houdt het mee op, Joy is te onzeker om zoiets als een cursus te durven doen.
Afbeelding
blondie
Posts in topic: 2

Bericht door blondie »

Prachtige herinnering.
Ik heb er een die ik koester, niet uitvergroot of in een lijstje maar telkens als deze voorbij komt... vreemd terrein was het en de foto is "stiekum" door iemand gemaakt. Lees net bij de foto terug dat hij toen ook al niet meer denderend was fysiek en dat ik hem moest tillen de auto in, dat was ik vergeten, maar gut.. grote kanjer was het.
Afbeelding
Petra

Bericht door Petra »

blondie schreef: 01 sep 2022, 20:41 Prachtige herinnering.
Ik heb er een die ik koester, niet uitvergroot of in een lijstje maar telkens als deze voorbij komt... vreemd terrein was het en de foto is "stiekum" door iemand gemaakt. Lees net bij de foto terug dat hij toen ook al niet meer denderend was fysiek en dat ik hem moest tillen de auto in, dat was ik vergeten, maar gut.. grote kanjer was het.
Afbeelding
Je kan soms zo ontroerd raken of gewoon simpel trots zijn als je zo'n herinnering tegen komt.
Ik vind het heel speciaal.
Afbeelding
blondie
Posts in topic: 2

Bericht door blondie »

Inderdaad. Ik herinner me dan ook dat gevoel, niet persé van dat specifieke moment maar veel foto's van ons samen zijn er niet, en bij deze zie ik gewoon de lol terug die we met elkaar konden hebben. Net als in jouw foto, jij en de hond en dat maakt dit soort herinneringen op beeld zo leuk vind ik.
Petra

Bericht door Petra »

blondie schreef: 05 sep 2022, 18:47 Inderdaad. Ik herinner me dan ook dat gevoel, niet persé van dat specifieke moment maar veel foto's van ons samen zijn er niet, en bij deze zie ik gewoon de lol terug die we met elkaar konden hebben. Net als in jouw foto, jij en de hond en dat maakt dit soort herinneringen op beeld zo leuk vind ik.
Ja, het is echt zo'n "jij en ik samen en de rest bestaat even niet" gevoel.
Afbeelding
Plaats reactie