Verzopen ka... uh hond
Re: Verzopen ka... uh hond
Ach, wat zielig. Haha, onze honden hebben ook een hekel aan regen. Voor het laatste rondje hoeven ze alleen te plassen, maar als het regent willen ze gelijk terug naar binnen. Gerard geeft Anne haar zin en gaat dan in de portiek staan met haar, ik geef niet toe en ging pas met Tanja naar binnen toen ze geplast had. Tanja aan Gerard gegeven en Anne naar buiten gesleurd, toen ging ze gelijk plassen. Ze weet gewoon dat Gerard haar altijd haar zin geeft.
Maar zij piest rustig in mijn bed als het buiten regent dus ik wil toch echt dat ze plast.
Maar zij piest rustig in mijn bed als het buiten regent dus ik wil toch echt dat ze plast.

Tanja en Anne
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Peer heeft ook een broertje dood aan regen. Hij neemt mij een gedwongen poep en plas ronde in de regen hoogst kwalijk. 
Morgen heeft ie weer lol van de regen, want dan liggen er plassen op het pad en hij vind het geweldig om daar door heen te rennen.Teckeltoos schreef: 14 sep 2022, 17:03 Peer heeft ook een broertje dood aan regen. Hij neemt mij een gedwongen poep en plas ronde in de regen hoogst kwalijk.![]()
Dus hij moet het nu maar voor lief nemen
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Oh ja, hét hoofd
.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Het was zo erg, dat ie het me 's avonds nog niet vergeven had.
Dat resulteerde in een Teun die niet op bed wilde slapen.
Of ie mij daarmee te pakken had? Neuh, niet echt