Nanna schreef:Blij dat ie zo goed bevalt
Ik word al moe als ik er naar kijk
Hij ligt ook heerlijk in de middelste foto
Als ie dat nou altijd wilde, nam ik hem zo over
maar ik weet zeker dat zelfs jij hem best relaxt vindt. Hij is geen zenuwlijder die alleen maar moet. Hij vindt t geweldig, dat zeker. Maar doe je weinig of niks (bijv tijdens vakantie) vindt ie t ook prima. Ik sleep hem natuurlijk overal naar toe
Hij is fantastisch en ook nog zo ontzettend knap. Echt heel leuk zo’n hond waar je alles mee kunt ondernemen wat je maar bedenkt. Ik ben daar heel erg dol op. Ook gaaf dat jij het gewoon met hem doet!
Perle schreef:Waar doe je dat dock diving, als ik vragen mag? Ik zou dat zo graag eens doen met Yax.
Dit is in Rotterdam. Ze hebben van mij tot oktober ook in diverse andere plaatsen af en toe een paar dagen een bad staan waar je een keer kunt springen. Maar in Druten en Rotterdam staat sowieso een bad waar maandelijks dagdelen georganiseerd worden in deze periode.
Manuma schreef:Hij is fantastisch en ook nog zo ontzettend knap. Echt heel leuk zo’n hond waar je alles mee kunt ondernemen wat je maar bedenkt. Ik ben daar heel erg dol op. Ook gaaf dat jij het gewoon met hem doet!
Zo leuk is dat inderdaad! Dank je, ik vind het ook erg leuk om te doen je ziet hem dan zo genieten!
Perle schreef:Waar doe je dat dock diving, als ik vragen mag? Ik zou dat zo graag eens doen met Yax.
Dit is in Rotterdam. Ze hebben van mij tot oktober ook in diverse andere plaatsen af en toe een paar dagen een bad staan waar je een keer kunt springen. Maar in Druten en Rotterdam staat sowieso een bad waar maandelijks dagdelen georganiseerd worden in deze periode.