Wandelritueel

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Frootje
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Wandelritueel

Bericht door Frootje »

Wij gingen vanochtend natuurlijk wandelen. Daar gaat een ritueel aan vooraf natuurlijk. :F:

Eerst schoenen aantrekken.

Dan de riem pakken.

We kunnen gaan! :cheer:

Eerst flink rennen en spelen en snuffelen op ons vaste stuk bij de haven. Het is een van de weinige stukken hier in de buurt waar ze echt los kan rennen, gelukkig vindt ze het er erg leuk. Het heeft zand om in te graven, gras om in te snuffelen en water om in te plonzen, wat wil een hondje nog meer. :F:

Daarna nog een stuk met de scootmobiel gelopen. Dat gaat steeds beter en ze vindt het ook steeds leuker. En dan weer naar huis.

Nog even de sloffen pakken voor het baasje en dan lekker met Froo spelen. :engel:

Dat ging er wat wild aan toe dus het duurde niet heel lang voordat Froo er klaar mee was. :Q:

Dan maar gewoon lief samen liggen. :vlinder: Aloy vindt het heerlijk om samen op stap te gaan maar ze komt toch ook altijd weer graag thuis bij haar kleine vriendin. :F:
Afbeelding
Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 1

Re: Wandelritueel

Bericht door Smoushond »

Wat een leuke filmpjes ,ze is lekker gek 😉
Afbeelding
Jetski
Posts in topic: 1
Welke: Portugese waterhond

Bericht door Jetski »

Oh dat schattige pupje is een schattige ,intelligente dame geworden :I:
Die flink lol heeft in het leven! :lol1:
Afbeelding
Frootje
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Zinodo schreef: 23 sep 2022, 10:57 Nohh hoe schattig is ze met een schoen in haar bek en dan zo'n verwachtingsvolle blik :I:
En wat een plezier maakt ze op de wandeling! :cheer: heerlijk :I: was Froo niet mee wandelen?
Ja, ze kreeg natuurlijk een koekje dus vol verwachting was ze wel. :proest:

Froo en Aloy wandelen nooit samen, ze hebben allebei mijn volledige aandacht nodig als er een hond langskomt (wel om andere redenen natuurlijk) en dat gaat niet werken. :LOL: Als Aloy wat ouder is kan het denk ik wel gewoon, maar Froo vindt het niet erg hoor. Die twee willen ook heel verschillende dingen tijdens een wandeling dus wandelingen zijn echt individuele aandacht hier. Ik ben er ook altijd de hele ochtend mee bezig voordat ik eens aan mezelf toe kom, maar ik doe het wel graag dus dat maakt me niet uit. :engel: Ik maak alleen eigenlijk nooit foto’s of filmpjes van de wandelingen van Froo want die zijn een stuk minder interessant, dat is gewoon snuffelen en koeteren. :F:

Smoushond schreef: 23 sep 2022, 08:04 Wat een leuke filmpjes ,ze is lekker gek 😉
Jetski schreef: 23 sep 2022, 11:55 Oh dat schattige pupje is een schattige ,intelligente dame geworden :I:
Die flink lol heeft in het leven! :lol1:
Ja, ze geniet van het leven. :D
Afbeelding
Plaats reactie