Ik zie op de foto eigenlijk dat ze t.o.v. Peer aangeeft "sorry dat ik even kom buurten om een koekje te scoren" omdat Peer met zijn oorstand en mondhoek stand wat meer verbeten lijkt "wat kom je doen bij mij en mijn terrein?"
Niet alleen omdat hij hoger dan haar staat, hij had net zo goed op de grond kunnen staan met deze houding en vanwege haar karakter had ze idem gereageerd denk ik, en omdat ze elkaar kennen.
Even oude foto's van Tanja uit de hoed toveren
Lees eruit wat je leest, Tanja was de kleine en intact. Zij was idolaat van Finn, intacte reu en gewend om te pas en te onpas te komen buurten onder ons hekje door. Een jaar later kwam volwassen Bluf (teef en intact) erbij en dat ging wel ok, gelukkig Bluf bleef netjes als Tanja ineens ons hek onderdoor kwam.
Bij deze foto's was Bluf nét terug van langere afwezigheid omdat ze pups had gekregen elders. Tanja was het er niet helemaal mee eens dat ze weer terug was en ze de reu ogenschijnlijk niet meer voor zichzelf had.
Moet zeggen dat ik bij deze foto bij een ander zou denken.. oei.. kan vriezen of dooien. Maar houding van Bluf was verder laag, geen haren overeind ze snapte domweg niet waarom Tanja zo lelijk aan het doen was, en denk dat omdat ze elkaar gewoon vaker hadden gezien en Tanja dus ook regelmatig ons terrein betrad en Finn dat prima vond dat Bluf "beleefd" bleef. Finn was hier buiten beeld ook gewoon bij.
Dit was weer jaar later buiten, Tanja was iets milder geworden en Bluf had altijd wel een prima mimiek.