Desiree schreef: 04 okt 2022, 20:13
Geloof niet dat hij er nog een actieve herinnering aan heeft want net stond hij alweer bij de sloot nieuwsgierig te doen.
Mira heeft gisteren nog gezwommen. Syberische kou voor een wippert.
Het doet me goed om te zien dat je niet hebt gekozen tussen een jas en een zachte deken maar voor beide. Dat gaat heel goed. Mag ik voorstellen om er nog een dekbed overheen te draperen?
De kunst is om geregeld even te zorgen dat het neusje vrij blijft want ook een whippet wil frisse lucht. Maar verder niets.
Bij echo leg ik dan als verrassing een koekje voor het blinde neusje en dat wordt dan in die situatie opgegeten maar denk niet dat ze er onderuit komt of dankbare ogies laat zien. Ze blijft onder haar dekbed als een inktvis onder zijn rots.
EchoMira schreef: 04 okt 2022, 22:58
Mira heeft gisteren nog gezwommen. Syberische kou voor een wippert.
Het doet me goed om te zien dat je niet hebt gekozen tussen een jas en een zachte deken maar voor beide. Dat gaat heel goed. Mag ik voorstellen om er nog een dekbed overheen te draperen?
De kunst is om geregeld even te zorgen dat het neusje vrij blijft want ook een whippet wil frisse lucht. Maar verder niets.
Bij echo leg ik dan als verrassing een koekje voor het blinde neusje en dat wordt dan in die situatie opgegeten maar denk niet dat ze er onderuit komt of dankbare ogies laat zien. Ze blijft onder haar dekbed als een inktvis onder zijn rots.
Dekentjes snapt hij nog niet helemaal en speelt hij alleen nog maar mee. De badjas vond hij in de eerste instantie ook niks maar goed, bak vreten kon hij krijgen en dan vergeet hij al snel alles om zich heen.
Vandaag heeft hij overigens ontdekt dat hij zelf naar boven kan lopen. Naar beneden is nog eng dus dan wordt hij wel graag gedragen.