Ze was met haar vaste uitlaatmevrouw. Die zei ‘het is een schát maar ik wil haar niet te vaak in mijn huis hebben. Dat háár’
En nee, Nevi is niet gesteriliseerd.
Nanna schreef: 07 okt 2022, 11:13
Ze was met haar vaste uitlaatmevrouw. Die zei ‘het is een schát maar ik wil haar niet te vaak in mijn huis hebben. Dat háár’
Ik wist trouwens niet dat diabetes schijnbaar veel voorkomt bij de sammetjes.
Bij ons in de buurt heeft iemand een stuk of 6.
Zijn sporthonden. Trainen voor een kar en als het kan voor de slee.
5 van de 6 lusten Peer rauw maar 1 zijn we tegengekomen toen het nog een pupje was. Die wil nog steeds graag naar Peer toe voor een "praatje" maar mag niet van de baasjes.
Echt een geweldig leuk en vrolijk hondje en ik haal haar altijd blij aan. Maar nog niet in mijn allerwildste dromen dat ik zo’n vacht hoef. Nope. Veto.
Nanna schreef: 07 okt 2022, 11:13
Ja daarom kijk ik ernaar en trek ik de pods wel een truitje aan
Moet je ook geen Duitse Pinscher black and tan hebben, die korte rothaartjes zitten overal in en op. Zelfs mijn toilet en badkamer ligt vol met haartjes.
Moet wel zeggen dat ik niet elke dag stofzuig, dan zou het misschien minder zijn.
Wij hebben er ook eentje in de wijk. Ze staat bijna nooit op alle vier de poten en ze begint te kronkelen als ze Fred ziet. Een hele leukerd. Maar mn broek zit altijd compleet onder de witte haren.
De campingeigenaar in Oostenrijk heeft er 3 gehad. Werkgefokt, liepen in de winter voor de slee. Geweldige honden, zo'n 1 wil ik er ooit nog. Zou je er een leuke mechel mix mee kunnen maken?
2 van de 3,: Pumpey und Chumpey
Geweldige honden, ik heb er wat mee in de bergen gelopen jarenlang. Alleen nooit los, want ze kwamen nooit weer terug en ze hebben al eens alle kippen doodgebeten van een boer 1 km verderop toen ze ontsnapt waren thuis