Wat verdrietig om hem zo te zien voor jullie.
Moeilijke beslissing, maar genomen uit liefde voor hem.
Verwen hem nog even zoveel als je kunt
Heel veel sterkte
wat een rot beslissing om te nemen en dan heb je hem genomen en is de dierenarts op vakantie. heel veel sterkte en verwen hem tot in de afgrond de laatste dagen.
Ach, zo’n zware tegenaankijk.
Verdrietig dat je grijze knaptoet niet meer mee kan komen… hoop dat je de genietmomenten kunt pakken komende tijd, met veel knuffels, koekjes en keihard janken, want ook dat is niet anders.
Sterkte!
Dat je in nog geen 24 uur al drie bladzijden vol troostrijke woorden hebt, zegt wel wat voor icoon Bronco is. Hopelijk helpen de medicijnen en een lekker volle maag om de laatste periode goed door te komen. Sterkte.
Wat een verdrietig bericht. Bronco met zijn prachtige imposante lijf, en kop. Heel veel sterkte de komende dagen. Ik hoop dat hij ze pijnvrij doorkomt. Geliefd en omringd door iedereen die hem lief had ❤
Zo verdrietig zo'n mooie sterke hond ziet zonder die sprank in z'n ogen, en ik herken het zo dat ze als er wat anders is om op te focussen dat ze dan ineens weer een jonge god(in) lijken.
Sterkte en maak deze aankomende week maar mooie herinneringen met je mooie vent.
Marlett schreef: 13 okt 2022, 18:05
Dat je in nog geen 24 uur al drie bladzijden vol troostrijke woorden hebt, zegt wel wat voor icoon Bronco is.
Ik vind het enorm bijzonder en het doet me zo goed. Zoveel lieve woorden had ik niet verwacht.
Het forum is er echt voor goede en slechte tijden en dat steunt me nu heel erg.
Bedankt iedereen
Wat fijn dat hij het zo goed doet op de tramadol. Hopelijk kunnen jullie nog even flink van elkaar genieten en nog echte Bronco-dingen doen die jullie leuk vinden
Gretha schreef: 13 okt 2022, 22:54
Hij verdraagt de tramadol trouwens goed gelukkig.
En hij is meer ontspannen en slaapt rustiger. Niet duf of misselijk.
Hè bah Gretha
Dit soort honden gaan altijd vol gas en dan ineens is het afgelopen. Ik herken het van Tiba.
Je lieve blauwe reus, wat een bijzonder beest.
Geniet nog even van hem en geef ‘m een dikke knuffel.