Smoushond schreef: 21 okt 2022, 16:05
Dat deed Bertus ook laatst en dan met zo’n verbeten bekkie gaan zitten kijken waar zijn koekie blijft
Ja Toos doet dat ook, maar puur alleen voor dat lekkertje
Ik heb haar aangeleerd dat als er een auto of fiets of noem maar op langs komt dat ze dan aan de kant moet en dan krijgt ze een lekkertje daarna.
Soms met een fietser denk ik ach laat maar.
Maar dan kijkt ze me aan zo van ik krijg nog wat
Mooi is dat. Hier word ik vooral gecorrigeerd als ik vergeet om ze een snack te geven, staan ze naar de kast te wijzen *je vergeet ons, daar moet je zijn* . Heerlijk vind ik dat.
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
Zelfs die kleine Fayah doet het al
Ze vindt het fijn als ik haar kluifsnack vasthoud, dan kan ze meer kracht zetten met het kluiven. Gisteren hadden ze een stuk runderkophuid en dat had ik niet goed vast, dus het viel. Ik pakte het opnieuw op en Fayah keek er heel geïrriteerd naar. Hield ik de verkeerde kant voor haar neus, niet het reeds afgesabbelde en aangekloven gedeelte, maar het andere, gave uiteinde. En echt niet dat ze dan maar aan het andere uiteinde begon hè, nee, ik moest het eerst omkeren zodat ze verder kon gaan waar ze gebleven was
Diana schreef: 23 okt 2022, 06:36
Ze vindt het fijn als ik haar kluifsnack vasthoud, dan kan ze meer kracht zetten met het kluiven. Gisteren hadden ze een stuk runderkophuid en dat had ik niet goed vast, dus het viel. Ik pakte het opnieuw op en Fayah keek er heel geïrriteerd naar. Hield ik de verkeerde kant voor haar neus, niet het reeds afgesabbelde en aangekloven gedeelte, maar het andere, gave uiteinde. En echt niet dat ze dan maar aan het andere uiteinde begon hè, nee, ik moest het eerst omkeren zodat ze verder kon gaan waar ze gebleven was
Zo hoort het ook.
Een stuk dat aan twee kanten afgekloven is kan niet
Diana schreef: 23 okt 2022, 06:36
Zo hoort het ook.
Een stuk dat aan twee kanten afgekloven is kan niet
Ja, aan haar reactie te zien was het heel duidelijk dat ik er helemaal niks van snapte!