Het is een plukvacht. Haar snor scheer ik, net als haar onderbuik (want die vacht is nu voor de 2e plukbeurt niet plukrijp geworden en het zag er niet meer uit). Haar kraag heb ik iets bijgeknipt, die werd niet erg plukrijp en begon nu als een soort band om haar kop heen te staan en haar oren heb ik de bevedering ook wat afgeknipt, want die vielen ook niet te plukken en nu met de rest wel wat uit de toon. Daar heb ik gewoon de oorranden aangehouden als richtlijn. Maar verder is het puur natuur. Zo af en toe pest ik haar en loop ik haar na of er weer stukken plukrijp geworden zijn. Ik hoop dat haar borst binnenkort plukbaar wordt.
Zou ik haar scheren, dan wordt de vacht veel zachter en doodliger. Wat ik op zich wel schattig had gevonden, maar dan gaat ze ook echt verharen. Nu blijven de haren beperkt tot de plukrondes.
Dobby is gelukkig in de HP-fanworld een zeer geliefd personage. Emma is overigens gedeeltelijk vernoemd naar Emma Watson, Hermelien Griffel in de HP-films.
BieneMaya schreef: 23 okt 2022, 09:59
Wel!! Harry Potter gave Dobby a sock? Dobby free!
DomorVerbeuk schreef: 23 okt 2022, 12:48
Dobby is gelukkig in de HP-fanworld een zeer geliefd personage. Emma is overigens gedeeltelijk vernoemd naar Emma Watson, Hermelien Griffel in de HP-films.
BieneMaya schreef: 23 okt 2022, 09:59
Wel!! Harry Potter gave Dobby a sock? Dobby free!
Wat schattig Mellow. Het is bij Emma elke keer weer een verrassing hoe haar oren die dag staan. De basis is hangen, maar ze hebben nogal een eigen leven.