Maar Lothian schreef dat daar ook ladders op de route zaten, hoe doe je dat dan?K@ren schreef: 21 okt 2022, 16:03 Sentiers des roches. Die heb ik alweer een tijd geleden gelopen (rond 2005). Wel met honden trouwens. Dat was toen zeker nog toegestaan.
Balans en coördinatie voor gevorderden
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Balans en coördinatie voor gevorderden
-
DoraFlora
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Cocker spaniel Labrador
Wauw wat een leuke tocht!
Misschien hebben we er dan zonder het te weten illegaal met honden gelopenLothian schreef: 22 okt 2022, 22:14Die ja! Ik vond nu een artikeltje dat ze sinds zomer dit jaar echt handhaven op een hondenverbod. Leek me wel een geweldige wandeling.K@ren schreef: 21 okt 2022, 16:03 Sentiers des roches. Die heb ik alweer een tijd geleden gelopen (rond 2005). Wel met honden trouwens. Dat was toen zeker nog toegestaan.
Het was een prachtige wandeling, maar het was spannender dan we van tevoren gedacht hadden en ik was halverwege wel klaar met de adrenaline. En toen was een het dus nog een heel eind. Maar ik had het ook weer niet willen missen.
Goede vraag, ik herinner me wel een ladder ja. Met kooikerhondjes was het een kwestie van hond onder de arm of aan het tuig vasthouden en ladder af. Het waren volgens mij maar een paar ladders en vrij kort. Maar als je daar met een grote hond staat is het inderdaad lastigInge O schreef: 23 okt 2022, 08:32 Maar Lothian schreef dat daar ook ladders op de route zaten, hoe doe je dat dan?