k k koud
Re: k k koud
Germ, arme hondjes
Een bekende van mij heeft zinds kort een teckelpup, nu een maand of 4.
Wat een lollige beesten zijn dat!
Teckels zijn geweldig vind ik.Isabel schreef: 25 okt 2022, 16:03 Germ, arme hondjes
Altijd een goed humeur en vaak hangen ze de clown uit, iedere dag moet ik wel om ze lachen omdat ze weer wat geks doen.
Guus heet het terror teckel meneertje.Petra schreef: 25 okt 2022, 16:13Teckels zijn geweldig vind ik.Isabel schreef: 25 okt 2022, 16:03 Germ, arme hondjes
Altijd een goed humeur en vaak hangen ze de clown uit, iedere dag moet ik wel om ze lachen omdat ze weer wat geks doen.
Ik denk dat ik ook nog wel eens met zo'n geweldig ding wil samen leven.
Ze hebben alleen geen baas maar personeel volgens mij
Dat ze personeel hebben, denken ze zelf ook haha.Isabel schreef: 25 okt 2022, 16:18Guus heet het terror teckel meneertje.Petra schreef: 25 okt 2022, 16:13Teckels zijn geweldig vind ik.Isabel schreef: 25 okt 2022, 16:03 Germ, arme hondjes
Ik denk dat ik ook nog wel eens met zo'n geweldig ding wil samen leven.
Ze hebben alleen geen baas maar personeel volgens mij![]()
Maar alles staat en valt met duidelijkheid en ze een stap voor zijn, dan zijn het eigenlijk gewoon heel makkelijke honden.
Oh en ze zijn verslavend, dat je maar vast gewaarschuwd bent. Hier lopen er ondertussen 5 rond haha.
Hou op schei uit, ik ben verslavingsgevoelig en Guus is zo leuk
Een ruwhaar standaard formaat (noem je dat zo?).
Vrijdag heeft ie weer een speel afspraak met Mattie, zal eens foto's maken.
Vrijdag heeft ie weer een speel afspraak met Mattie, zal eens foto's maken.
- Vicky
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Heerlijk hoopje hond. Mijn honden liggen nagenoeg nooit tegen elkaar aan. Dat vind ik zo jammer. Eigenlijk zou ik alleen om die reden een zwikkie Italiaanse windhondjes nemen. Maar teckels kan dus ook.

Bo en de honden
Ja hoor, teckels voldoen dan zeker ook, het is hier dagelijks klef en kleef.Vicky schreef: 25 okt 2022, 19:25 Heerlijk hoopje hond. Mijn honden liggen nagenoeg nooit tegen elkaar aan. Dat vind ik zo jammer. Eigenlijk zou ik alleen om die reden een zwikkie Italiaanse windhondjes nemen. Maar teckels kan dus ook.
Teckels zijn heel erg leuk, mijn ouders hun laatste hond was ook een Teckel, wat was die leuk. Mijn vader kon niet meer goed bukken, toen hij zijn sok niet goed aan kreeg trok die Teckel zijn sok omhoog.

Tanja en Anne
Oharme en ze kijken echt van een dekentje aub.
Ik vind ze geweldig. Ooit komt er hier een.

Heeeeel misschien over twee jaar een fokteefje wat dan met pensioen mag
Maar dat is nog maar even afwachten hoe de situatie dan is.
Haha, er liggen zat dekentjes op de bank hoor.katerke schreef: 26 okt 2022, 08:37 Oharme en ze kijken echt van een dekentje aub.
En ja ze zijn geweldig en ik kan het iedereen aanraden!
Ik ga kijken!Isabel schreef: 27 okt 2022, 18:08Morgen weer een date maar die van vandaag heb ik geplaatst in de fotohoek