We zijn vanmiddag met beide dametjes naar een omheind losloopgebied(je) geweest hier in de buurt, en de dames hadden het prima naar hun zin samen.
Ik had de camera mee dus heb een en ander vastgelegd. Hier een impressie:

Toch wel, mijn Facebookalbum heeft bijna 80 foto's.
Ja, ze konden niet stoppen met spelen de hele tijd, we hebben ze verplicht 2x laten slape/rusten.
Dank je voor het compliment. En gelukkig maar dat de foto's scherp zijn, zou een slechte reclame zijn voor mij als fotograaf.BieneMaya schreef: 30 okt 2022, 22:15 Wat een mooie scherpe foto,s ook! Op die renfoto,s lijken ze echt nog pupperig maar zittend en staand alweer heel groot.
Ja, ze hadden echt heel veel lol samen, ook hier thuis. Gelukkig was alles al puppy-proof hier in huis en in de tuin, anders hadden ze de boel graag verbouwd.
Valt wel mee.kloesje schreef:Heerlijk mechelaartjes die aan het rauzen zijn.
Wat een groot verschil in hoogte tussen de 2 dames
Het oogt zo... vooral op die foto dat ze naast elkaar zittenCrutz schreef: 01 nov 2022, 08:39Valt wel mee.kloesje schreef:Heerlijk mechelaartjes die aan het rauzen zijn.
Wat een groot verschil in hoogte tussen de 2 dames
Yoko heeft met 8 weken een dikke darm perforatie gehad (waarschijnlijk door halsband sluiting die opgegeten was) en de eerste 2 weken na de operatie was de zorg niet optimaal(en nee daar ga ik het verder niet over hebben)