Juniper zat in een ander gastgezin, maar ik had al een zwak voor haar. Kijk dan, net een mini-herdertje. De kleine terrorpup/slooppup/wervelwind etc. Nouja, we zouden wel zien. Een aantal dagen zo'n draak in huis zou ik wel overleven
Een van de eigen honden van het gastgezin moest geopereerd worden, vandaar dat de pups die daar in opvang zaten tijdelijk oppas zochten zodat ze in elk geval een aantal dagen even rust had in huis. Oona, de andere puberpup van het gastgezin had al oppas gevonden.
Toen ik Juun afgelopen woensdagavond ophaalde zag ik een erg nerveus, hyper hondje. Ojee, waar begon ik aan. Gelukkig had mijn eigen opvanghondje Pammy al een kennismaking en dat was een match dus zij is gisterochtend geplaatst
Dit is kleine Pammy

En nog plaatjes van Juniper

Als puppy nog in Roemenië

En toen was ze er. Juun heeft eerst anderhalve dag vrijwel alleen maar geslapen, kort rondje buiten, weer slapen, beetje kluiven en nog meer slapen. Wat blijkt, ze was compleet overprikkeld. Twee puberpups samen was veel teveel waardoor Juniper continu aan stond en geen rust meer kon vinden. Echt een overprikkelde pup uit het boekje. Na flink slapen heb ik nu Juniper 2.0 in huis
Kijk maar, niks verplichte benchrust zodat ze slaapt. Ze gaat nu gewoon zelf middenin de woonkamer liggen pitten

Gisteren bij Kayltje thuis geweest en we hadden verwacht dat ze daar wel overprikkeld zou raken. Dus eerst alleen in de tuin en langzaam steeds een hond extra erbij zodat we het goed konden doseren. Uiteindelijk alle 7 honden bij elkaar en dat ging zo gezellig en leuk dat we later naar binnen zijn gegaan met allemaal. Ook daar gewoon een gezellige Juun, beetje rondkijken, beetje kluiven, lekker slapen, lekker knuffelen. Wat een heerlijk meisje!
Touwtje trekken

Eevee en haar Okkie de octopus. En toen die gejat was..

Cavia's kijken

Rennen op een omheind veldje

Mocht hier nou iemand denken: die is wat voor mij! Laat het dan zeker weten, want ze zoekt nog een huis.