Ondertussen had Hamilton nav het topic over Dagmar's pakketje gevraagd of ik nog een pyjama voor Lais wilde. Ze had ooit een pyjama besteld en toen een foutieve pyjama gekregen en daar een passende vervanger voor ontvangen, of ik die foutieve wilde (korte mouwtjes voor, lange achter). Nou, denk dat Lais dat wel fijn gaat vinden want die vindt enkel haar winterjas nu wel een beetje te koud en lange mouwen is toch niks voor haar want daar komt ze met haar poten in vast te zitten en dan was het ook nog een heel leuke pyajam dus ja, leuk! Net als bij Dagmar kreeg ik weer geen gegevens, Hamilton zou het wel heel leuk vinden om een keer op pupbezoek te komen en of Nils dan hier in de tuin zou mogen rommelen. Natuurlijk! En ze mocht ook pyjama op dat moment meenemen, maar nee ze wilde het opsturen.
En zo kreeg ik begin deze week eerst een pakje van Zinodo.
Met het mooie puppytuigje

Even kijken of het gaat passen. Murphy was vorige week 4kg en Mannes is 4.5 dus die werd het model.
Charlie: Wat heb jij nou aan je lijf hangen?

Mannes: Ja goffer, weet ik veel. Haal het eraf

En of dat niet genoeg was had ze als verrassing er ook nog een half slip erbij gemaakt!
Muis mocht de half slip showen

Het setje

En toen nog de (passende) jas van Ravi

Een dag later kwam ineens het pakketje van Hamilton aan met de pyjama. Althans, dat dacht ik. Eerst kwam ik een tasje tegen met daarop een kaart geplakt. Welkom puppy! In het tasje zaten een bal, een flosbal en een poepjeszakzakje, leuke verrassing

Daarna kwam ik nog een zakje met gedroogde/gepofte(?) hanenpoten tegen (honden meteen alert)
Raaf mocht even de bal hebben maar vond het lekkers interessanter.

Lais kwam even kijken want volgens haar kreeg Raaf wél iets lekkers

MIJN

Toen ik Lais uit- en aankleedde was ze lichtelijk teleurgesteld dat ze niet gewoon het lekkers kreeg maar later was ze toch wel heel blij met de warmte van haar pyjama
Zeg het me, zeg nou, wat wil je dat ik doe voor dat lekkers dat ik ruik!

Nee, nu geen lekkers Lais. Je moet even je prachtige pyjama showen

De pakkies

(helemaal links de strook met pompoenen die we nog moeten oogsten)

Gooi nou

Wát zeg je?! Het zijn bloemetjes

Ik krijg je nog wel voor die bloemetjesjurk

Even later ging het mis met Muis waar 30cm touw uit hing (gistervanmiddag heeft ze eindelijk de rest, nog zo'n 40cm
Zinodo en Hamilton, heel erg bedankt, ik voel me ontzettend verwend