Zo innig naast een herder, zie ik dat ook wel duidelijk in hem, vooral in doen en laten

Vorig jaar rond deze tijd had hij net zijn tweede bekkenkanteling te pakken, toen niet kunnen bedenken dat hij een jaar later zo aan het rondvliegen zou zijn!

Als hij met hondjes mag spelen (te groot/ zwaar voor hem of lompe beukers ‘mogen’ van mij niet) is hij het blijste ei denkbaar!
Klopt, lang en heftig.Alfilillo schreef: 20 nov 2022, 18:26 Wat ontzettend fijn dat die operaties zo goed zijn gegaan! Het was best een heftig proces toen, als ik me goed herinner.
Haha, ja, zijn vouw oortjes kunnen een hoop! Moest er eerst heel erg aan wennen, maar vind ze hem ondertussen ook heel lief staanFlo schreef: 20 nov 2022, 18:53 Prachtig! Ik vind zijn oren ook vreselijk lief staan elke keer op foto's. Ook als hij slaapt. Die flapperen alle kanten op![]()
Ja, dat was zelfs nog voor de tweede operatie, wat dat betreft moeten we nog maar eens een groepswandeling doen!Zinodo schreef: 20 nov 2022, 18:56 Ahh zie hem gaan!een jaar geleden moest ie aan de lijn blijven en hij wilde zo zo zo graag spelen.
![]()
Eentje is helaas niet zo goed gelukt.ranetje schreef: 20 nov 2022, 20:51 Wat fijn dat de operaties zo goed zijn gegaan
Zie nu een vrolijk rennend en spelend hondje![]()
Daar zijn we dan ook heeeel blij mee!
Ja hou maar op, we kunnen nooit lang boos blijven op hem!
Jup. Zo’n zachtgekookte.
Fijn dat dit weer kan hè!
Hij heeft zò vaak een spontaan leuke klik met ‘vreemde’ honden. Best bijzonder voor een pup die het eerste jaar nauwelijks iets met andere hondjes mocht/ kon.