Ik riep altijd over weer een Whippet maar ik begin te twijfelen. Denk eigenlijk dat weer een Puli beter zal passen bij het overgebleven setje. Het wordt dan een witte
Vind echter beide rassen enorm leuk.
What to do.
Advies welkom.
Ik denk een pup.
In de eeuwige oudheid, diep in de vorige eeuw, had ik een witte. Josja. En die bleef gewoon witSterre schreef: 02 dec 2022, 15:33 Ik ken van vroeger een witte Puli. Ik wist toen niet dat het een rashond was. Vond het altijd zo’n viezige hond om te zien. Wel erg lief. Wil je niet zo’n kleur als Bakkie? Dat vond ik zo’n apart hondje om te zien.

Toch ben je heel goed in honden uitzoeken voor anderen lol.Nanna schreef: 02 dec 2022, 16:12 De enige waar ik ooit ‘tegenaan liep’ was Glenn. Daar was ik op slag verliefd op. Dat heb ik echter niet zo vaak.
Dus het zal wel uitdraaien op een bestelling van een pup.
Dan zou ik voor een whippet bedlington gaan. Mini CharlesNanna schreef: 02 dec 2022, 16:12 De enige waar ik ooit ‘tegenaan liep’ was Glenn. Daar was ik op slag verliefd op. Dat heb ik echter niet zo vaak.
Dus het zal wel uitdraaien op een bestelling van een pup.
Maar wat is dan de toegevoegde waarde? Bij de derde? Ik ben juist blij dat ik twee verschillende honden heb. Ik vond een herder, een Stafford kruising en een husky Podenco echt een toproedel. Super leuk om met die karakters op pad te zijn. En het werkte prima zolang de teven in goede doen waren. Maar dat is ook met hetzelfde ras een ding.Kells schreef: 02 dec 2022, 16:16 Ik zou voor honden van hetzelfde ras gaan. Wat ik aan mijn setters merk is dat ze elkaar haarfijn begrijpen en dat mis ik nog weleens bij gemixte groepen honden.
O god nee. Ik mot niks met terrier.
Op training een zwarte afghaan kruising... echtMarc schreef: 02 dec 2022, 16:09 Oh ja. Ik zou trouwens ook heel gemakkelijk voor een golden retriever kunnen vallen of een doodle ermee. Geen idee wat dat is. Ik hou gewoon van die honden en zeker hun kruisingen. Is nieuw. Labrador vind ik ook ineens leuk. Maar dan wel liefst gekruist. Rashond liever niet. Doodles vind ik ook leuk.
Vraag me af wat je dan met een whippet moet. Want dat zijn ook windhonden met een scheut terriër.