Zodat Meeko veilig zit en ook Manu 'veilig' blijft.
En dan bedoel ik dus veilig voor zijn eigen humeur.
Voor de rest, neem het zoals het gaat.
Hoe meer je erover stressed, hoe meer dat overslaat naar de honden.
Relax

Geen puphaters hier (maar ook nooit eerder een pup gehadManuma schreef: 07 okt 2021, 10:28Als iemand ervaring heeft met puphatende honden in huis met nieuwe pup: deel met mij! Ik wil dit graag goed aanpakken.

Ja, gewoon mee nemen, zou ik ook doen. Net zoals jij met Manu hebt gedaan, heb ik Lanai ook overal mee naartoe genomen toen ze pup was. Je merkt vanzelf wel wanneer een pup dat niet fijn vindt. Bij Feta heb ik dit weer niet gedaan omdat ik gewoon meteen aan haar merkte dat ze bepaalde dingen, zoals de drukte van de stad, het niet heel leuk vond. Ze is nog steeds niet echt een terras hond die lekker onder de tafel gaat liggen terwijl ik op het terras zit. Terwijl Lanai vanaf pups af aan ALLES leuk vond waar ze mee naartoe gesleept werd. En als ze moe was sliep ze in de rugzak.Manuma schreef: 07 okt 2021, 21:38 Dus hij gaat mee. Arme MeekoIk dacht eerst dat het veel te veel zou gaan worden allemaal maar toen bedacht ik me dat ik Manu ook overal mee naartoe heb gesleept en die vond het nooit teveel of eng. Hij is nu ook een geweldige, angstloze hond dus wellicht geldt dat ook voor Meeko.
Hoe meer update van Sirene, hoe meer ik denk dat hij echt fantastisch bij ons past. Ik ben helemaal verliefd en kan echt, echt niet meer wachtennnnn.
Hahaha, heb je nog geslapenManuma schreef: 08 okt 2021, 23:40 Tetetetetetete papadapapadapapadaapaaaaa. Ik zit eindelijk en ik ben echt helemaal hyper.
Alle zooi ligt nog op puppyhoogte dus dat wordt straks nog even een rondje maken. De knaagdoos staat klaar, z’n slaapplekje. Zus gaat morgen rijden zodat vriend met onze zoon thuis kan blijven en ik alle aandacht op Meeko kan richten![]()
We mogen gelukkig redelijk vroeg komen dus ik hoef niet lang te wachten.![]()
![]()
![]()
![]()