Dat is tenminste mijn ervaring
Pup 2021
Re: Pup 2021
Vast ritme aan houden met verplichte rustmomenten (wat je nu ook doet) helpt enorm goed.

- Hondenpoot
- Posts in topic: 17

Vanavond weer wezen kijken. Te donker voor beetje fatsoenlijke foto’s maar wel weer erg leuk
- Hondenpoot
Als ze er is ga ik wat beters proberen te maken 

- Hondenpoot
Vier merle (waarvan twee met tan), een zwart witte en twee driekleur. Ik verwacht dat de vacht van ons pupje nog lichter gaat worden.

Wat een geweldige combi hondenpoot
echt iets voor jou! Ontzettend leuk!
Wie weet kunnen we straks met onze bastaards wel weer in één team
Wat voor agilitymaatje worden deze hondjes denk je?
Wie weet kunnen we straks met onze bastaards wel weer in één team
- Hondenpoot
Jaaa dat zou leuk zijn!Sirene schreef:Wat een geweldige combi hondenpootecht iets voor jou! Ontzettend leuk!
Wie weet kunnen we straks met onze bastaards wel weer in één team![]()
Zal er om hangen qua maat. Papa is 40cm en mama rond de 46 schat ik. Nu is onze pup niet een vd kleinsten van het nest maar ik weet niet in hoeverre dat wat zegt? Ik gok dus rond de 43cm dus kan beide kanten op. Ik hoop wel een medium :-P
Joh, zo klein?Hondenpoot schreef: 08 okt 2021, 21:23 Jaaa dat zou leuk zijn!
Zal er om hangen qua maat. Papa is 40cm en mama rond de 46 schat ik. Nu is onze pup niet een vd kleinsten van het nest maar ik weet niet in hoeverre dat wat zegt? Ik gok dus rond de 43cm dus kan beide kanten op. Ik hoop wel een medium :-P
Ben heel benieuwd!
- Fenneke
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Hondenpoot schreef: 06 okt 2021, 21:21
Vanavond weer wezen kijken. Te donker voor beetje fatsoenlijke foto’s maar wel weer erg leuk![]()
Ik vind het een echt ""poedel"" hoofd. Wat heb je een heerlijk vooruitzicht.
Wat vindt heavy van bertus eigenlijk ?
Groetjes Fenneke en Baloe

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Véél te druk ,hij mag mee wandelen maar wordt totaal genegeerd.Fenneke schreef: 08 okt 2021, 21:40Hondenpoot schreef: 06 okt 2021, 21:21
Vanavond weer wezen kijken. Te donker voor beetje fatsoenlijke foto’s maar wel weer erg leuk![]()
Ik vind het een echt ""poedel"" hoofd. Wat heb je een heerlijk vooruitzicht.
Wat vindt heavy van bertus eigenlijk ?
Af en toe even snuffelen ( als Bertus rustig is ) een lebber en dan weer snel op haar kussen bij de verwarming

- Inge
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Mechelse herders
Dus toch niet verhuizen naar België?Sandra&co schreef:Ben net single dus eigenlijk moet er een nieuwe pup bij1:
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika

Poot van Kobe en Tika

-
Nanna
Nee, dat zou bij mij ook een no-go zijn.
Vind sowieso dat hele knpv volk redelijk gefrustreerd.
Vind sowieso dat hele knpv volk redelijk gefrustreerd.
- Hondenpoot
Sirene schreef:Joh, zo klein?Hondenpoot schreef: 08 okt 2021, 21:23 Jaaa dat zou leuk zijn!
Ben heel benieuwd!
Ik hoop het wel haha. Ze was met 6 weken 2,2kg. Dat was Jip met 8 weken als ik me goed herinner dus ze is wel een slagje groter. Maar ik hoop dat ze wel iets kleiner blijft als een border.Sirene schreef:Joh, zo klein?Hondenpoot schreef: 08 okt 2021, 21:23 Jaaa dat zou leuk zijn!
Ben heel benieuwd!
- Zamunda
- Posts in topic: 29
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Klote.Sandra&co schreef: 09 okt 2021, 16:40 Nee. Hij speelde altijd mooi weer maar ik vond het wel opvallend dat de hond altijd bliksemsnel wegdook als je je hand naar hem toe bewoog voor een aai ("Hij houdt er niet van geaaid te worden.").
Nou ja, dat zegt natuurlijk genoeg.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- HillieS
- Posts in topic: 7
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Kut zegSandra&co schreef: 09 okt 2021, 16:40 Nee. Hij speelde altijd mooi weer maar ik vond het wel opvallend dat de hond altijd bliksemsnel wegdook als je je hand naar hem toe bewoog voor een aai ("Hij houdt er niet van geaaid te worden.").
Nou ja, dat zegt natuurlijk genoeg.

-
Nanna
Welja, geen Handvol maar een Landvol.
Wat ga je voor pup nemen. Als belangrijker vraag.
Wat ga je voor pup nemen. Als belangrijker vraag.
- HillieS
- Posts in topic: 7
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ja inderdaad, of je t niet erg zou vinden.Sandra&co schreef: 09 okt 2021, 19:33...of dat ik het niet erg zou vinden? Hij heeft wel eens gezegd dat hij Duque een teletac om zou doen om hem het graven in de tuin af te leren, maar ik dacht dat het grappend was. Achteraf...De laatste tijd kreeg z'n hond ook een teletac om, maar "altijd alleen op tril, nooit met stroom.". Kweenie hoor. Nou ja, good riddance.HillieS schreef: 09 okt 2021, 18:27Kut zegSandra&co schreef: 09 okt 2021, 16:40 Nee. Hij speelde altijd mooi weer maar ik vond het wel opvallend dat de hond altijd bliksemsnel wegdook als je je hand naar hem toe bewoog voor een aai ("Hij houdt er niet van geaaid te worden.").
Nou ja, dat zegt natuurlijk genoeg.en dan heeft hij je echt fors voor de gek gehouden. Dacht hij dat je er nooit achter zou komen ofzo?
![]()
En inderdaad, Doei .

Klote van je relatie Sandra, maar zoals je zegt; je eigen plan kunnen trekken is ook waardevol en fijn.Sandra&co schreef: 09 okt 2021, 19:40 Ik zit te hópen dat de fokker van Duque ook 2 jaar tijd tussen 2 nesten aanhoudt...dan zou ik komende lente weer een pup hebben. Maar ik weet niet óf hij nog eens zo'n nest doet en überhaupt de ouderdieren nog heeft. Maar ik heb een zoekopdracht in Marktplaats, dus ik merk het snel genoeg![]()
Anders vind ik een VEO ook wel een heerlijke voor erbij. Maar het kan ook zo iets héel anders zijn, ik moet het gewoon zien.
Maar, even, ik zou zweren dat ik de vader van Duque heb gezien in een whippet advertentie een paar maanden terug. Wilde je toen nog appen, maar vergeten. Het was een grote mega gespierde greyhound-achtige hond die ik een keer vluchtig heb gezien toen in de advertentie van de pups van Duque zijn nest. Dus die reu wordt iig nog ingezet als dekreu als ik het goed heb gezien. Ach, je ziet wel. Op zoek gaan naar een pup is leuk en jou kennende vind je weer ergens een parel van een hond
Ja, dat was hem dan. Nou, in ieder geval maakt ie nog pups, dus hopelijk weer een nestje in het voorjaar dan!
Hmm... windhondkruising? Windhond? Ik weet het niet... mocht ik hem nog eens tegenkomen dan app ik je meteen.
Nouja zegSandra&co schreef: 09 okt 2021, 15:08Ja, dat vind ik wel heel erg, dat-ie daar nog zit. We hebben afgelopen week een week proefsamengewoond en ik wist niet wat ik zag toen ik dagdagelijks meemaakte hoe hij met dat arme beest omging (typische KNPV-manier, afrossen is de oplossing voor álles en "jij hebt geen werklijn, dus je snapt niet dat het zo hoort. Jouw koetsiekoetsie-methode werkt bij deze honden niet."). Bleek ik dus toch maar weer mooi een gefrustreerde-KNPV-kneus aan de haak te hebben geslagen, ik heb dus de hele week m'n eigen honden meegenomen naar m'n werk. Nou ja, dat leek me geen goede basis om samen te gaan wonen zeg maar.
Maar wat had ik die hond graag 'gered'. Helaas heeft m'n ex dan binnen de week een nieuwe hond, dus net als broodfokpupjes 'redden' los ik daar niks mee op. Het knaagt wel.

Niet van dezelfde fokker, want die tip had je van mij
- Zamunda
- Posts in topic: 29
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Heb je in je zoekopdrachten ook ''wippet'' staan? Zou ik even toevoegenSandra&co schreef: 09 okt 2021, 20:50 Snap niet dat ik die advertentie niet gezien heb. Ik heb "lurcher", "Greyhound" en "Whippet" als zoekopdracht, dus krijg een melding als 1 van die termen in een nieuwe advertentie verschijnen![]()
OS met dank aan Hakunamatata

1: