Net een jaar oud en een joekel, maar wat een leuke hond om te zien.
Beetje bang voor vreemden.

Ja, dat was het. Tenminste het grootste gedeelte van de kruising. Ik was de naam alweer vergeten.Zinodo schreef: 02 jan 2023, 12:01 Oh dat is zo een mioritic shepherd! Ik vinnum leuklekkere raggebol
![]()

Het is eigenlijk een hele slechte foto, maar ik vond hem daarom ook zo leuk
Niet helemaal, ze vonden elkaar nogal spannend. Cash begon daarom tegen hem te blaffen en dat vond hij weer eng.Heleboelie schreef: 02 jan 2023, 14:16 Die Mioritics, of kruisingen daarmee, zie je best regelmatig bij Roemeense stichtingen.
Vind ze leuk van uiterlijk, maar zijn vaak pittige karakters. Wantrouwend naar vreemden hoort daar ook bij.
Maar dit is nog een lekkere jonge lummel zo te zien!
Ze zullen best een beetje dezelfde taal spreken denk ik, jouw boosje en dit mietje![]()

Toch ff het laatste woord hebben.Gretha schreef: 02 jan 2023, 19:04 Toen we weer doorliepen vond Tux het weer eens nodig om terug te rennen om hem toch nog even de huid vol te schelden. Want dat mocht niet toen we erbij stonden.
Kutkeffer![]()
![]()
Als ik er niet op bedacht ben, flikt ze dat altijd.Persistence schreef: 02 jan 2023, 20:12Toch ff het laatste woord hebben.Gretha schreef: 02 jan 2023, 19:04 Toen we weer doorliepen vond Tux het weer eens nodig om terug te rennen om hem toch nog even de huid vol te schelden. Want dat mocht niet toen we erbij stonden.
Kutkeffer![]()
![]()
![]()
Die lichte ogen was ik ook niet kapot van, maar verder vond ik het wel een erg mooie hond.Persistence schreef: 02 jan 2023, 20:12 Vind de hond niet zo mooi eigenlijk met die lichte ogen. Maar dat kan ook door een associatie komen met een hond uit de buurt die naar alles en iedereen blaft. Baasje loopt er allesbehalve relaxed mee.