Dat is meteen mijn eerste vraag: Cooper slaapt overdag graag tegen je aan als je op de bank zit of als je op een stoel zit op schoot. Ik vind het vooralsnog heerlijk maar ja, je moet ook wel eens wat doen. Zijn slaapplaats in de nacht is in de bench bij ons op de slaapkamer. Dat gaat prima want ik lig pal naast hem en kan mijn hand in de bench doen bij gepiep als we gaan slapen. Ik zou graag willen dat hij overdag ook af en toe de bench zou kiezen als rustplek.Hoe kan ik dat stimuleren? Hij doet het heel soms als ik dan ook naast de bench gaat zitten maar kruipt dan toch liever op schoot
Tweede vraag is; hij speelt nogal ruig. Hij is 15 weken en heeft tot zaterdag bij zijn nog overgebleven broers in het nest gezeten. Dat ging er best fors aan toe qua speel ruwheid. Nu doet hij dat bij ons ook. Er zijn al wat truien met gaatjes en scheurtjes :19:gekraste armen enz. Geeft niet maar hoe leid ik dit in goede banen. Hij moet uiteraard nog tanden wisselen en daarna schijnt dat bijten wel wat uit te doven las ik. Ik bied hem kauwmateriaal aan om te ruilen als hij mijn vel weer eens te pakken heeft. Of die van mijn kinderen. Die laat ik dat zelf oplossen trouwens want ik heb geen kleine kinderen meer maar 17+. Ik zeg dan ook vrij hard NEE
Ik heb nog heel veel vragen maar ik hou het even hierbij.