Even een update over de oude dame. Vicky gaat nu door het leven als Nikkie. Mijn moeder vond de naam niet leuk bekken en qua roepen klinkt het voor haar toch bijna hetzelfde.
Mevrouw doet het goed. Inmiddels wel geopereerd. Ze had tumoren bij haar melklijsten. Volgens het asiel had ze hier geen last van, maar ze zat er continue aan. Krabben en likken. Nu is ze nog enorm fit voor haar leeftijd, dus als wij het wilde laten doen dan was het beter om meteen te doen. Operatie en herstel ging dikke prima. Ze is nu zoveel meer ontspannen. Geen neurotisch gedrag meer.
Mevrouw is wel een enorme dwingeland.

Haar wil is wet. Hoezo in de hondenkar? Ik heb benen ja
Om 22:00 is het echt wel bed tijd hoor. Staat me onder aan de trap, blafje en naar boven kijken. Je kan haar dan ook gerust op bed leggen en dan snurkt ze gewoon. De bedoeling was in het mandje naast mijn ouders bed. Inmiddels ligt ze op mijn moeders kussen.

Als het aan haar ligt dan moet ze de hele dag gekriebeld worden. Heerlijk vind ze dat.
Ze kan ook heerlijk uitslapen, dus het… ja ze moet er wel elke nacht uit om te plassen.. heeft wel geteld maar 1 dag geduurd. Lekker lang uitslapen vindt ze gewoon heerlijk en hoeft er echt ‘s nachts niet meer uit.
Waar wij dachten een oud krakkemikkig hondje te halen. Hebben we een heuse Benidorm bastard in huis gehaald.

t kind is niet goed af en toe hoor. Racen en grapjes maken. Je merkt echt dat ze steeds meer haar draai begint te vinden. Ze geniet echt van haar leven en mijn ouders van haar.