Enthousiast geworden door al jullie leuke reacties heb ik contact opgenomen met de Markiesjes vereniging. En.. zoals het er naar uitziet gaan we 10 oktober naar Heteren om te kijken of hij aangekeurd kan worden!! Superleuk!!
Nu heb ik heel veel vragen aan jullie hoe ik Tutu daar het beste op kan voorbereiden.
Hoe gaat dat in zijn werk, het aankeuren?
Is het de bedoeling dat hij dan net zo netjes loopt en zich op laat stellen als bij een show? Ik heb nog nooit geshowd en ik denk niet dat het nog gaat lukken om ergens aan een ringtraining mee te doen.
Ik heb nog ergens een dun leren showlijntje liggen. Is dat oké of moet dat iets anders zijn?
Zijn vacht... zo'n zes weken geleden ben ik met hem naar de trimsalon geweest, maar ik was echt niet tevreden. Zijn voetjes heb ik inmiddels zelf nog bijgeknipt, maar ik denk dat er nog wel veel meer haar af mag. Heeft iemand een goed adresje in midden Nederland waar ik binnen een week of twee met hem terecht kan?
Zijn er tips en tricks om ons goed voor te bereiden en wellicht ook nog tips voor de dag zelf om Tutu zo goed mogelijk voor te stellen? Moet ik mezelf een beetje net aankleden? Wellicht een lichte broek aan zodat je Tutu goed kan zien als hij naast me loopt of draaf ik door?
Alle tips en adviezen zijn welkom!
Tutu

En met zijn rommelige haardos