Klets! Eindelijk update p.9
- Borderbende
- Posts in topic: 4
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Re: De avonturen van Klets!
Supergaaf ook om te volgen. Veel plezier met je uitgekomen wens.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Wat een boel reacties zeg, wat leuk!
Vandaag gaat Knijster naar haar nieuwe huis (ze gaat met Streep wonen, haar grote broer (broer van Ren dus).
Dan kan ik hier heerlijk aan de slag met Roo (Kas) en Klets.
Geen keuzestress is heerlijk. Qhilla hield zich daaraan en Spring vorige keer ook al. Trouwens, Qhilla was zelf ook het enige naakte teefje in mijn eerste nestje.
Vandaag gaat Knijster naar haar nieuwe huis (ze gaat met Streep wonen, haar grote broer (broer van Ren dus).
Dan kan ik hier heerlijk aan de slag met Roo (Kas) en Klets.
Ik ben daar echt blij mee, misschien raar maar het bevalt mij prima.Ipanema schreef: 09 okt 2021, 19:55 Gemakkelijk, niet hoeven te kiezenBen ook heel benieuwd hoe ze zal uitgroeien. Veel plezier samen !
Ik ook!
Dankjewel!Omega schreef: 09 okt 2021, 20:28 Goed van Spring dat ze zich aan de afspraak heeft gehouden, geen keuzestress of de neiging meer pups aan te houden.![]()
Wens je veel plezier met je zo gewilde naakte teefje!![]()
Geen keuzestress is heerlijk. Qhilla hield zich daaraan en Spring vorige keer ook al. Trouwens, Qhilla was zelf ook het enige naakte teefje in mijn eerste nestje.
Zou het? Het zou me niks verbazen
Dat gaat lukken!Borderbende schreef: 10 okt 2021, 07:07 Supergaaf ook om te volgen. Veel plezier met je uitgekomen wens.
- Barnsley
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Wat een leukerd zeg! Veel geluk en plezier met Klets!
- Zamunda
- Posts in topic: 24
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Heel veel plezier met je heerlijke meid en Roo straks!
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ik snap niet zo heel veel van hoe het nu precies in elkaar zit. Je eigen nest en de nakerd, maar ik wil je wel veel geluk met haar wensen. 
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Spring heeft dat dus perfect gedaan!
Leuk om ook Klets te volgen hier, veel plezier en geluk samen!
Dankjewel!kooi schreef: 10 okt 2021, 11:18 Ik snap niet zo heel veel van hoe het nu precies in elkaar zit. Je eigen nest en de nakerd, maar ik wil je wel veel geluk met haar wensen.![]()
Wat snap je niet? Ik had een nestje van Spring. Mijn verzoek aan haar van tevoren was 1 naakt teefje zodat ik niet hoefde te kiezen. Dat is uitgekomen. Dus vanaf het begin was al duidelijk dat Klets mijn hondje zou worden.
Gudrun schreef: 10 okt 2021, 19:22 Spring heeft dat dus perfect gedaan!
Dankjewel!
Knijster werd vandaag opgehaald en verder waren we vooral heel erg moe. Niet alleen wij maar Spring en de pups ook. Alleen Ren vond het allemaal maar saai.
We hebben vandaag met zijn allen op bed met (Klets en Roo voor het eerst) op bed 2,5 aflevering van een serie achter elkaar gekeken. Heerlijk luieren met elkaar.
Nu waren ze natuurlijk uitgeslapen dus na een stukje lopen buiten heb ik met allebei de tweede sessie clicker aanleren gedaan en ik ben begonnen met allebei met het commando "dress". Dwz zelf je trui/jas aantrekken en straks ook je halfcheck en tuig.
Dat trainen stelt niks voor hoor. Ik doe 15 stukjes worst met een klik en 10 stukjes voor het oefenen met de trui. Dan weet ik zeker dat ik niet te lang door kan gaan.
Klets heeft de clicker door dus daar kan ik al iets mee gaan doen. Roo heeft het denk ik nog niet helemaal door.
We hebben vandaag met zijn allen op bed met (Klets en Roo voor het eerst) op bed 2,5 aflevering van een serie achter elkaar gekeken. Heerlijk luieren met elkaar.
Nu waren ze natuurlijk uitgeslapen dus na een stukje lopen buiten heb ik met allebei de tweede sessie clicker aanleren gedaan en ik ben begonnen met allebei met het commando "dress". Dwz zelf je trui/jas aantrekken en straks ook je halfcheck en tuig.
Dat trainen stelt niks voor hoor. Ik doe 15 stukjes worst met een klik en 10 stukjes voor het oefenen met de trui. Dan weet ik zeker dat ik niet te lang door kan gaan.
Klets heeft de clicker door dus daar kan ik al iets mee gaan doen. Roo heeft het denk ik nog niet helemaal door.
Heel veel plezier met Klets, leuk om haar avonturen hier te kunnen lezen 

- Yvette
- Posts in topic: 11
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
He wat leuk een eigen topic, die had ik nog eventjes gemist!
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
wat leuk nog een leukerd op te volgen hoop op veel foto's en filmpjes 

------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
- Zamunda
Leuk te lezen wat je met haar aan het doen bent. En nu je weer op het forum kunt: kom maar door hoor met wat je de afgelopen dagen met haar gedaan hebt
.

- Budkes
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Wat heeft ze een prachtig front. En dat koppie is natuurlijk onbetaalbaar..
Ik ben alleen even kwijt wie Roo is, is dat Roet? En die blijft nog even? Of zit ik mis?

-
Mizzsylver
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Ook weer zo’n leuke naam
Heel veel geluk met Klets, en leuk dat we haar hier kunnen volgen
Heel veel geluk met Klets, en leuk dat we haar hier kunnen volgen

- Alfilillo
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
- Zamunda
(Kanga)Roo is inderdaad Kas, hij blijft tot 15w ivm verhuizen over de grens.Budkes schreef: 16 okt 2021, 09:55Ik ben alleen even kwijt wie Roo is, is dat Roet? En die blijft nog even? Of zit ik mis?

- Borderbende
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Ja!!! heb wel zin om hier te schrijven maar het is nogal druk enzoZamunda schreef: 15 okt 2021, 15:34 Leuk te lezen wat je met haar aan het doen bent. En nu je weer op het forum kunt: kom maar door hoor met wat je de afgelopen dagen met haar gedaan hebt.
Dankjewel!Budkes schreef: 16 okt 2021, 09:55 Wat heeft ze een prachtig front. En dat koppie is natuurlijk onbetaalbaar..![]()
Ik ben alleen even kwijt wie Roo is, is dat Roet? En die blijft nog even? Of zit ik mis?
Roo was Kas, de bleke naker. Hij blijft nog even want hij gaat naar Duitsland.
Dankjewel! Ik zal mijn best doen met schrijvenMizzsylver schreef: 16 okt 2021, 10:02 Ook weer zo’n leuke naam![]()
Heel veel geluk met Klets, en leuk dat we haar hier kunnen volgen![]()
Ja, iedere keer als ik het forum open denk ik dat er iets over Klets staatBorderbende schreef: 16 okt 2021, 15:23![]()
![]()
![]()
Klets heeft zelfs een heel eigen subforum hier, naast een eigen topic.... ( kynologische klets)
Vorige week zondag ging mijn laptop spontaan zonder enige waarschuwing stuk. Op de telefoon typen vind ik sowieso een verschrikking maar ik wist dus ook geen wachtwoorden enzo. Allemaal stom en onhandig dus.
Maar ik ben er weer hoor!
Klets en Roo doen het geweldig. Vanaf dinsdag zijn ze meegeweest werken (puppiearbeid). Lekker de hele dag in de auto mee en om de ongeveer 2u even eruit. Soms om even iets leuks te doen, soms alleen om te plassen. Zo zijn we al op allerlei verschillende plekken geweest zoals verschillende losloopgebieden, de Ikea en allemaal wijkjes in verschillende plaatsen. Ze doen het echt boven verwachting goed saampjes. Alleen het slapen was even een dingetje. Ik neem pups altijd mee naar bed maar dat was te gezellig
ze werden dan s'nachts een beetje wakker en dan gingen ze spelen in bed. En dan moesten ze er weer uit om te plassen enzo. Kortom, ik was helemaal gaar. Vanaf woensdagnacht hebben we ze maar gewoon in de ren met de plasbak gedaan en dat gaat prima. Dan maar wat later zindelijk. Mijn nachtrust is ook wel belangrijk.
Eergisteren is Ren meegeweest naar pupjes van mijn werk (35 dgn oud). Hij is echt zo geweldig
ik zou eerst Klets en Roo meenemen maar die sliepen lekker in de auto. Die kunnen volgende week wel mee.
Kijk dan hoe schattig! Zou wel zonder geluid kijken want er wordt de hele tijd doorheen gekakeld.
FD4D307C-2C55-4883-A375-710D8CA15321 by
Gisteren hadden de guppies een thuisslaapdag en zijn Ren en Spring lekker extra met mij meegeweest. Vanmorgen hebben we allemaal leuke hondjes ontmoet in het losloopgebied en ze hebben individueel in de dierenwinkel rondgelopen. Klets en Roo zijn heel verschillend. Klets is veel meer onbezorgd en leve de lol. Ze heeft ook (nu al) een eigen agenda. Roo is veel afwachtender met nieuwe dingen, denkt eerst na voordat hij iets doet en is braver/baasgerichter.
Ik heb ze met de clicker aangeleerd op een bakje te staan. Volgende dingetje wordt in het bakje.
Verder kunnen ze allebei hun hoofd zelf (zonder lokken) in tuigje en trui steken. Roo komt al helemaal aangerend als ik zijn tuigje uit hou.
Klets kijkt eerst of ze het wel zo nodig vindt
Ik heb niet zoveel foto's gemaakt afgelopen week hoor.
Foto's komen allemaal door elkaar te staan he. Er zitten er een paar bij van zondag toen Knijster er nog was. En 1 van zaterdag. De pompoen was zelfs niet veilig op de trap.
[url=https://postimg.cc/mcnrJxB0]

Maar ik ben er weer hoor!
Klets en Roo doen het geweldig. Vanaf dinsdag zijn ze meegeweest werken (puppiearbeid). Lekker de hele dag in de auto mee en om de ongeveer 2u even eruit. Soms om even iets leuks te doen, soms alleen om te plassen. Zo zijn we al op allerlei verschillende plekken geweest zoals verschillende losloopgebieden, de Ikea en allemaal wijkjes in verschillende plaatsen. Ze doen het echt boven verwachting goed saampjes. Alleen het slapen was even een dingetje. Ik neem pups altijd mee naar bed maar dat was te gezellig
Eergisteren is Ren meegeweest naar pupjes van mijn werk (35 dgn oud). Hij is echt zo geweldig
Kijk dan hoe schattig! Zou wel zonder geluid kijken want er wordt de hele tijd doorheen gekakeld.
FD4D307C-2C55-4883-A375-710D8CA15321 by Gisteren hadden de guppies een thuisslaapdag en zijn Ren en Spring lekker extra met mij meegeweest. Vanmorgen hebben we allemaal leuke hondjes ontmoet in het losloopgebied en ze hebben individueel in de dierenwinkel rondgelopen. Klets en Roo zijn heel verschillend. Klets is veel meer onbezorgd en leve de lol. Ze heeft ook (nu al) een eigen agenda. Roo is veel afwachtender met nieuwe dingen, denkt eerst na voordat hij iets doet en is braver/baasgerichter.
Ik heb ze met de clicker aangeleerd op een bakje te staan. Volgende dingetje wordt in het bakje.
Verder kunnen ze allebei hun hoofd zelf (zonder lokken) in tuigje en trui steken. Roo komt al helemaal aangerend als ik zijn tuigje uit hou.
Klets kijkt eerst of ze het wel zo nodig vindt
Ik heb niet zoveel foto's gemaakt afgelopen week hoor.
Foto's komen allemaal door elkaar te staan he. Er zitten er een paar bij van zondag toen Knijster er nog was. En 1 van zaterdag. De pompoen was zelfs niet veilig op de trap.
[url=https://postimg.cc/mcnrJxB0]