Ook duidelijk uitgelegd. Ze heeft een fijne stem om naar te luisteren.
En wat een geweldig leuk hondje!!

Ik wil het met Cash gaan doen, maar ik denk dat Tux het ook wel leuk vindt.

Ik was al flink aan het zoeken geweest, maar vond veel filmpjes irritant of alles behalve duidelijk. Bij dit filmpje dacht ik meteen: dat gaan we doen.blondie schreef: 17 jan 2023, 18:50 Ik ga vrijdag met Aki beginnen met detectie. Anders zag ik al dan de workshops die we hebben gedaan.

Leuk, ik ben benieuwd. Aak vindt het vast fantastisch. Sowieso een leuke bezigheid om samen te doen.blondie schreef: 17 jan 2023, 19:57 @Gretha de workshops met Aak en Chara heb ik volgens mij hier wat van gedeeld, maar was eigenlijk meer direct geur detecteren in stellingen in een loods.
Ik heb me nu opgegeven op de school waar ik met Glory pupcursus doe, zij starten nu ook met gediplomeerd persoon met detectie. En wat ik zag is dat ook geurdetectie in objecten eigenlijk begin is, ipv direct ruimten afzoeken op geur. Vandaar de opmerking van mij dat het anders is dan de workshops.
Ga het over me heen laten komen vrijdag, weet in ieder geval dat Aak het enorm leuk vindt om zijn neus te gebruiken. Vind het zelf ook interessant om te leren, totaal geen ervaring mee. Ben nooit verder gekomen dan IPO speuren met de vorige honden en wat reddingshondenspoor.
Ik had precies hetzelfde. Wat een vrolijk, leergierig en mooi hondje.Lothian schreef: 17 jan 2023, 19:35 Dat hondje is inderdaad echt te leuk zeg. Heb niet vaak dat ik zó op een hondje val na een filmpje![]()

Bedankt voor het delen! Flo en Pleun vinden dit soort 'spel' hartstikke leuk om te doen. Inderdaad een geweldig hondje in het filmpjeGretha schreef: 16 jan 2023, 21:31 Ik kwam dit filmpje op Youtube tegen en vond het een hele leuke manier om detectie aan te leren.
Ook duidelijk uitgelegd. Ze heeft een fijne stem om naar te luisteren.
En wat een geweldig leuk hondje!!![]()

Het was gaaf om te doen. Feedback en extra info over de mail vond ik ook top. Vandaag hadden we les van haar met Glory (gewone gehoorzaamheidslessen) en dan is het ook wel mooi om ogen van de instructrice te zien glunderen toen ze het kort over Aki had. Ze had van hem genoten.Gretha schreef: 17 jan 2023, 21:15Leuk, ik ben benieuwd. Aak vindt het vast fantastisch. Sowieso een leuke bezigheid om samen te doen.blondie schreef: 17 jan 2023, 19:57 @Gretha de workshops met Aak en Chara heb ik volgens mij hier wat van gedeeld, maar was eigenlijk meer direct geur detecteren in stellingen in een loods.
Ik heb me nu opgegeven op de school waar ik met Glory pupcursus doe, zij starten nu ook met gediplomeerd persoon met detectie. En wat ik zag is dat ook geurdetectie in objecten eigenlijk begin is, ipv direct ruimten afzoeken op geur. Vandaar de opmerking van mij dat het anders is dan de workshops.
Ga het over me heen laten komen vrijdag, weet in ieder geval dat Aak het enorm leuk vindt om zijn neus te gebruiken. Vind het zelf ook interessant om te leren, totaal geen ervaring mee. Ben nooit verder gekomen dan IPO speuren met de vorige honden en wat reddingshondenspoor.