Puppy leert luisteren
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: Puppy leert luisteren
Wat goed zeg! De naam voor een individuele recall en 'kaas' om ze allevier bij je te krijgen. 
-
angel
- Posts in topic: 4
- Welke: golden retriever
mijn dank.Nanna schreef: 21 jan 2023, 15:04Bij deze doe ik het met snoep, dat is verreweg het makkelijkst. Bij honden waarbij ik achterover kon donderen met mijn snoep moest het met extra aandacht. Even over de rug krabbelen, oortje kriebelen en groot kind zeggen.
Maar voer werkt het makkelijkst. En gelukkig is deze enorm gemotiveerd op dat gebied.
-
Rosanne
- Posts in topic: 2
- Welke: Oud Duitse herder
Hoe knap ik dat! Braaf meisje hoor, maar dus ook enorm slim dat ze het nu al zo goed door heeft en op haar naam goed reageert. 
-
Nanna
Ja het is echt mijn trainingstalent niet hoorRosanne schreef: 21 jan 2023, 19:44 Hoe knap ik dat! Braaf meisje hoor, maar dus ook enorm slim dat ze het nu al zo goed door heeft en op haar naam goed reageert.![]()
Het is gewoon een apart slim hondje. Ze heeft alles na 1x door. Ze krijgen als we gaan slapen op de slaapkamer zo’n mergpijpje. De eerste keer nam ze dat voor kennisgeving aan. De avond erna stond ze al bij het trapgat te hopsen
-
Rosanne
- Posts in topic: 2
- Welke: Oud Duitse herder
Ooh heerlijkNanna schreef: 21 jan 2023, 19:50Ja het is echt mijn trainingstalent niet hoorRosanne schreef: 21 jan 2023, 19:44 Hoe knap ik dat! Braaf meisje hoor, maar dus ook enorm slim dat ze het nu al zo goed door heeft en op haar naam goed reageert.![]()
![]()
Het is gewoon een apart slim hondje. Ze heeft alles na 1x door. Ze krijgen als we gaan slapen op de slaapkamer zo’n mergpijpje. De eerste keer nam ze dat voor kennisgeving aan. De avond erna stond ze al bij het trapgat te hopsen![]()