Heerlijk genieten van het strand - alleen wel erg koud.
Ik vind dat ze voor een jonge hond best een volwassen look heeft, niet per se heel puppy-achtig. Een mooie, unieke verschijning
Smoushond schreef: 14 jan 2023, 09:55 Oh ik vind ze ook zo leuk om te zienin ons dorp wonen er ook 2 ,hele leuke hondjes wel vreselijke keffers
maar de laatste tijd wordt dat ook minder dus komt goed . Veel plezier en rust toegewenst

Aahh wat sneu!Smoushond schreef: 01 okt 2024, 21:40Smoushond schreef: 14 jan 2023, 09:55 Oh ik vind ze ook zo leuk om te zienin ons dorp wonen er ook 2 ,hele leuke hondjes wel vreselijke keffers
maar de laatste tijd wordt dat ook minder dus komt goed . Veel plezier en rust toegewenst
Ach nu is het er nog maar eentjede andere is gestikt in een stuk runderhuid
Vocaal maar goed af te kappen, vooral waaks en als iets haar niet zint moet dat met geluid besproken worden. Als ze zich weet in te houden is her vooral veel gekreun en gesteun waar ik dan stiekem om moet lachen.
Ja precies dat ook met Thorin. Net goed want zij doet dat dus ook met kleinere hondjes.CatnDog schreef: 01 okt 2024, 22:00 Twee jaar alweer, dat gaat zeker snel!
Ze is mooi (en haar tandjes ook).
Dat gemaai hebben we meegekregen:
viewtopic.php?t=7843
Haha, ze heeft wel karakter dan.Elian schreef: 01 okt 2024, 22:08Ja precies dat ook met Thorin. Net goed want zij doet dat dus ook met kleinere hondjes.CatnDog schreef: 01 okt 2024, 22:00 Twee jaar alweer, dat gaat zeker snel!
viewtopic.php?t=7843Van de zomer had ze nog een klein fluffy hondje letterlijk het zand in gebeukt op het strand (probeer ik te voorkomen maar het hondje dook plots op).
Er zit een kop op.CatnDog schreef: 01 okt 2024, 22:10Haha, ze heeft wel karakter dan.Elian schreef: 01 okt 2024, 22:08Ja precies dat ook met Thorin. Net goed want zij doet dat dus ook met kleinere hondjes.CatnDog schreef: 01 okt 2024, 22:00 Twee jaar alweer, dat gaat zeker snel!
viewtopic.php?t=7843Van de zomer had ze nog een klein fluffy hondje letterlijk het zand in gebeukt op het strand (probeer ik te voorkomen maar het hondje dook plots op).