Volgens mij beginnen ze steeds meer te denken dat ze echt broers zijn. Roderick denkt zo nu en dan een bulldog te zijn. Op straat een bulldog tegen komen is voor hem dus ook gewoon een feest. Droef denkt zo nu en dan dat hij net zo lening, lichtgewicht en soepel is als Roderick.
Ik denk dat ik ze eerdaags echt moet gaan vertellen dat ze geadopteerd zijn.
Persistence schreef:Wist niet dat reutjes zo gek op elkaar konden zijn. Wat een lieve foto’s.
Ze zijn echt vreselijk samen! Ze verkiezen elkaar boven mij. Wel is het merkbaar dat Roderick soms wat meer grenzen krijgt van Droef maar dat hoeft maar 1 a 2 x gedaan te worden en dan doet hij het nooit meer maar daarna liggen ze gelijk weer samen.
Vanavond lagen ze er weer zo onwijs lief bij. Dat zijn wel de echte smelt momentjes, al kan ik Roderick nu met regelmaat achter het behang plakken met zijn gepuber
Ja twee reuen zijn als het goed klikt eigenlijk de leukste combinatie. Super leuke schattige foto's Guus is ook in staat zulke vriendschappen te hebben met reuen. Eigenlijk zijn zijn beste maatjes allemaal reuen op Bas na. Voor Bas is hij echt gewoon te lief maar met zijn beste vriend een enorme reu is het ook wel echt ontzettend schattig. Bij ontmoeten stuiven ze op elkaar af en dan zijn ze de hele wandeling niet bij elkaar weg te slaan en ze verdedigen elkaar ook echt.