Random schreef: 10 feb 2023, 16:32
Bah, niks aan.
Maar hoe onderhoud jij die vachten? En blijven die alsmaar doorgroeien?
Die groeien door maar heel langzaam. Dus als ik er eens per jaar een stukje afknip volstaat dat. Verder de kontjes wat vrijknippen en ik doe de gezichtjes ook. Maar het werk dat je er aan hebt is verwaarloosbaar.
Zinodo schreef: 10 feb 2023, 16:41
Kaal is het gelukkig niet want dat ziet er pas echt niet uit maar ook dit is niet echt je van het. Maar ik denk dat ie versgefohnd is. Volgende middag of een beetje regen later ziet het er ook wel anders uit.
Ik vind de puppenkapsel stiekem gewoon oprecht het leukst. Als ze altijd zo zouden blijven zoals Katus nu is
Dat gaat dus niet. Of je moet borstelen maar dan moet je wel heel erg van borstelen houden want dat is dik een uur werk per dag.
Gewoon laten koorden is verreweg het makkelijkst.
Zinodo schreef: 10 feb 2023, 16:41
Kaal is het gelukkig niet want dat ziet er pas echt niet uit maar ook dit is niet echt je van het. Maar ik denk dat ie versgefohnd is. Volgende middag of een beetje regen later ziet het er ook wel anders uit.
Ik vind de puppenkapsel stiekem gewoon oprecht het leukst. Als ze altijd zo zouden blijven zoals Katus nu is
Dat gaat dus niet. Of je moet borstelen maar dan moet je wel heel erg van borstelen houden want dat is dik een uur werk per dag.
Gewoon laten koorden is verreweg het makkelijkst.
Ja en nu weet je gelijk waarom ik er geen neem. is gewoon een dealbreaker.
Je kunt ze ook gewoon kortknippen. Eens per maand scheren en klaar ben je.
Ik vind dat zelf heel lelijk. Maar het kan wel.
Sneeuw is ook altijd kort en die houdt er wel van hoor, alle keren weer heerlijk blij als ze weer kort is het is maar haar en dan lijken ze maar weer op een pumi,