Nanna schreef: 11 okt 2021, 09:35
Mo-yi schreef: 11 okt 2021, 09:33
why? heerlijk zijn ze :-) Al is Mo meer malamute veel relaxter en wat groter en groffer (? grovere bouw ..raar woord...)
Ze moeten je liggen. Ik vind ze prachtig hoor. Dat wel. Maar dat jagen, weglopen en verharen trekken me voor gene meter

Hier in de buurt lopen er drie en ik aai ze altijd wel. Vind ze leuk. Maar niet om zelf te hebben.
Dat is wel een dingetje ja..ik vind ze perfect maar dat gen van jagen mag wel wat gedimt :-) Hier valt het wel reuze mee, en ik heb haar van begin af aan veel los gedaan, eerst in afgeschermd weiland, later naar losloopgebieden veel geweest, veel honden, veel afleiding, veel spelen, en als ik riep dan kwam ze kei blij aangesjeesd...maar ook dat ze weleens in dr eentje t bos instoof..ik hartverzakking kreeg..kun je beter blijven wachten ( niet goed voor je gemoedstoestand ) komt ze terug, blij ei als ze is, big smile..niks aan de hand joh! joe..Oke, dan geen bossen meer, dan hier nog los op de kale akkers, lekker ruimte, ikke overzicht, mooie deal..gaat ook heel goed, tot ze t wel kent daar, en ik niet zo'n geweldig ren-speelmaatje ben, dus ze dr neus op de grond zet..wel steeds komen hoor als ik dr roep, doet ze heel goed. kan lang zo gaan, totdat ze een spoortje heeft, dan is ze erachteraan, dan is dr witte plumeaustaart nog een stipje..ik hartverzakking weer... Op het strandje gaat dat beter, weinig spoortjes daar en water is dan meer haar focus, rondjes rennen op t strandje..
Maar nogmaals, Mo-yi is meer malamute, haar karakter ook, stuk rustiger wel