Woensdagavond werd Roderick ineens ziek, best wel ziek ook. Hij had flinke buikpijn, hij zal wel weer wat verkeerds hebben gegeten. Gisterochtend was hij nog steeds ziek dus ik had hem afgemeld voor zijn examen. Gezondheid gaat voor! Maar tegen een uur of 12 begon hij wat meer zichzelf te worden, de bolle rug verdween, dekentje en kussentje werden weggegooid en hij begon weer te hardop klagen dat zijn leven echt heel saai is op een thuiswerkdag. Na het werk even een half uurtje buiten gespeeld en dat ging goed dus toch maar examen gedaan en hij deed eigenlijk zoals altijd. Alleen spelen en loslaten kregen we de kans niet voor want hij rook schijnbaar weer iets lekkers op het veld waardoor hij daar even geen tijd en zin voor had.
Ziek op de bank gaan liggen dus toegestopt, zo zielig keek hij al sinds woensdagavond, hij wist gewoon niet wat hij er mee aan moest.
Uiteindelijk weer lekker in slaap gevallen.
Paar uur later weer op zijn normale plek in een onmogelijke houding klagend of ik niet gewoon kan stoppen met werken en met hem op pad kan gaan of zo
Pakketje voor Roderick, wat moet hij hier nou weer mee?
Nou Roderick, jij verzuipt graag chuckit ballen, daarom moet dat mens blijven werken of denk je dat ze gratis zijn, maar ik maak die emmer wel even open hoor!
En kwartiertje voor hij naar zijn examen ging, hij had trek en besloot nog even aan zijn favoriete botje te kluiven.
En het resultaat