Mo-yi schreef: 18 mar 2023, 10:49
Ahh ze was zo aan t genieten
En ik dacht; leuk, zwemmende Mo even filmen, maar daar kwamen de zoomies..om mij heen ook weer
Dus je werd ook nog even ingesnoerd?
Grappig opeens die zoomies.
Nauwelijks op voor te bereiden en de kans dat je er dan als een dweiltje achteraan fladdert is aanwezig (mijn ervaring)
En ik dacht; leuk, zwemmende Mo even filmen, maar daar kwamen de zoomies..om mij heen ook weer
Nauwelijks op voor te bereiden en de kans dat je er dan als een dweiltje achteraan fladdert is aanwezig (mijn ervaring)
Bijna
normaal heb ik ook twee handen aan de lijn maar deze deus wilde filmen, en toen werd t onhandig
In mn hoofd lag ik al drie keer op mn smoel in de modder, maar in praktijk viel dat even mooi mee
Bijna
normaal heb ik ook twee handen aan de lijn maar deze deus wilde filmen, en toen werd t onhandig In mn hoofd lag ik al drie keer op mn smoel in de modder, maar in praktijk viel dat even mooi mee