Zinodo schreef: 29 mar 2023, 19:30
Wat een prachtig gebied

en wat groeit ie hard joh! Vanaf afstand zie je nauwelijks nog een puppy, na ja, ware het niet dat de oren en poten ieder een eigen kant op gaan
Hahaha klopt, voor 7 maanden is hij ook enorm. Over 3 weken hebben we jonge honden en nesten dag, ik ben zo benieuwd!
Maar ik denk dat de eerste regel op het keurverslag gaat zijn: Flinke reu voor zijn leeftijd.
annnie schreef: 29 mar 2023, 19:32
Oh heerlijk, maar wel jammer dat de hei op eens aanlijn gebied is daar, dat wist ik niet :'(
Dat is ook nog maar sinds deze maand. Dat zag ik na afloop op de pagina van Staatsbosbeheer.
Nanna schreef: 29 mar 2023, 19:38
Mogen ze niet van het pad? Hier loopt dat continu van het pad maar wel altijd in het zicht. En ze jagen niet, daar snappen ze niks van.
Mooi gebied trouwens!
Tux jaagt wel en heel fanatiek ook. Zeker de laatste tijd moeten we haar heel vaak aanlijnen, omdat ze een paar keer succes gehad heeft. Heel erg jammer. Vandaag ging het gelukkig driekwart van de wandeling goed. Toen ging het knoppie om en deed ze niets anders dan scannen.
Voor Cash zou het geen probleem zijn, maar ik heb al onze honden altijd aangeleerd om op het pad te blijven om zo min mogelijk te verstoren.
Rosanne schreef: 29 mar 2023, 19:49
Prachtig gebied om te rauzen en wat vliegt hij lekker de hoogte in!
Niet meer bukken voor een aai of koekje, ideaal!