Eevee voor het eerst naar Animal Event

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
hakunamatata
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Eevee voor het eerst naar Animal Event

Bericht door hakunamatata »

Eevee en ik hebben een erg leuke middag gehad! (Lizzy mocht bij mijn ouders thuis blijven) We waren er pas rond half 1, maar voor ons beide was dat precies goed. Rustig de dag beginnen en meer dan lang genoeg daar geweest. Tussendoor aantal keer even in de business lounge gezeten, was echt ideaal :lol1:

Bij de stands etc heb ik Eevee vooral in de kar gehad. Ze vond zelf dat ze prima kon lopen, maar al die drukte met mensen en allemaal honden die ineens aan haar kont roken etc vond ze minder fijn. Dus bij leuke dingen haar eruit gehaald, stukjes heeft ze wel zelf gelopen maar verder lekker alles bekijken vanuit de kar.
Afbeelding

Bij aankomst ben ik eerst naar Tine gelopen bij de Carocroc spelletjes. Beginnen met wat leuks leek me een goed idee. Ze wilde toen nog niet echt iets doen, maar het was in elk geval een positieve ervaring :smile:

Wachten voor de ballenbak werd door degene na mij nog gevraagd of Eevee niet kon lopen omdat ze in een kar zat (met spottend ondertoontje) :x nouja toch maar uitleg gegeven en hij leek het maar aanstellerij te vinden. Toen hij Eevee los zag gaan in de ballenbak veranderde zijn blik. Misschien heeft het hem toch ergens aan het denken gezet over rekening houden met je hond. Het zal verder ook wel.

Bij de ballenbak ging ze dus wel los. Begon met een lichte twijfel, maar toen diegene een van de ballen omhoog gooide was het feestje begonnen :cheer:
Afbeelding

Even bij Medpets op de foto, want door Medpets was ik er dit jaar met een VIP ticket toch bij
Afbeelding

Dit deed ze meteen als een pro :pffff: Driekwart jaar Body & brains training gehad, ze heeft er nog steeds veel lol in. Waren balansmaterialen bij Sportenspelvoordieren.
Afbeelding

Bij het wachten voor de escaperooms beetje klooien met een houtsnipper. We hebben maar 2 escaperooms gedaan omdat ze het wachten bij de tweede lastig begon te vinden. We waren op een rustig moment maar 2 rooms was genoeg om het leuk te houden :ok:
Afbeelding
Afbeelding

Het was best warm dus even afkoelen in het water. Niet in losloopdeel. Dus even aangelijnd pootjebaden waar de sups het water in gingen
Afbeelding

En terug in de auto een van de gekochte snacks eten (had ik er meer van moeten kopen, was nu 1 euro per zakje en ze zijn dol op deze) en slapen. Was een erg geslaagde middag voor haar. Knap ding :hartjes:
Afbeelding

Erg blij dat ik toch geweest ben en ook dat Eevee mee was. Wel veel rekening met haar gehouden maar daardoor was het een geslaagde dag voor ons beide en het ging zelfs nog beter dan verwacht. Mijn kleine witte :vlinder:
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
Rosanne
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Oud Duitse herder

Re: Eevee voor het eerst naar Animal Event

Bericht door Rosanne »

Klinkt als een heerlijke voldane dag voor beide 😊 Die zal lekker slapen.
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Lothian
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Wat is ze toch leuk. Ziet er uit als een geslaagd dagje! Ik heb voor Taro al twee regenjassen klaar liggen vandaag :Q:
Afbeelding
Lothian
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Oeps, ik had Taro's dag in het verkeerde topic geplaatst, wilde niet in jouw topic spammen :schrik:
Afbeelding
Plaats reactie