Eigenlijk had ik nog een loopsheid af willen wachten want ze is pas tien maanden.
Maar het kwam gewoon enorm slecht uit. Tegen de tijd dat ze weer loops moet worden komt intacte Django drie weken logeren. En dat zag ik dus écht niet zitten.
Dus dan nu maar.
De dierenarts zou meteen het kleine navelbreukje helemaal wegwerken dus straks is ze als nieuw.
Ik denk, ik laat de andere joekeltjes even snel uit voordat het twee uur is.
Wordt ondertussen meneer Nanna gebeld. Of ie dr NU op wil halen want ze breekt de tent af
Dus die is al heen.
Nanna schreef: 03 jul 2023, 13:19
Wordt ondertussen meneer Nanna gebeld. Of ie dr NU op wil halen want ze breekt de tent af
Dus die is al heen.
Altijd fijn als dat weer achter de rug is en goed verlopen is.
Ik schat in dat het bij haar ook een uitdaging gaat worden om haar een beetje rustig te houden.
Dus die is al heen.
Dus die is al heen.
Was ze aan het krijsen?
Krabben, blaffen, springen. Niet echt bevorderlijk voor een net recupererend patient.
Dan maar opgedonderd naar huis.
Hoe doe jij dat eigenlijk met van de wond afblijven? Donderdag is Ronja aan de beurt en zij krijgt dan maar zo'n rompertje. Ik vraag me af of het bij haar nodig is, want ik vermoed dat ze er wel afblijft, maar voor de zekerheid dan maar... Maar met die dreads is dat vast geen optie. Krijgt ze een kraag of blijft ze er ook vanaf?
annnie schreef: 04 jul 2023, 13:39
Hoe doe jij dat eigenlijk met van de wond afblijven? Donderdag is Ronja aan de beurt en zij krijgt dan maar zo'n rompertje. Ik vraag me af of het bij haar nodig is, want ik vermoed dat ze er wel afblijft, maar voor de zekerheid dan maar... Maar met die dreads is dat vast geen optie. Krijgt ze een kraag of blijft ze er ook vanaf?
Vannacht had ze voor een zekerheid een tshirt aan. Maar overdag blijft ze er gewoon vanaf.