Uitzending vanaf Terschelling
Re: Uitzending vanaf Terschelling
Mooi en jullie hebben prachtig weer!
Wat een vreemde kwal, met die bruine kleuren.
- Kells
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Die luchten zijn prachtig!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Het is weer net zo druk als altijd
. Heerlijk hoor.
- CatnDog
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Je kan ze zo opsturen naar RTLweer 
-
Nanna
Nog een kleine twee weken.Sandra&co schreef: 14 aug 2023, 22:50 Ik wil ook naar Terschelling! Maar voor de prijzen die ik online zie, kan ik ook 2 weken naar SpanjePrachtige sfeerplaatjes! Blijf je nog lang?
- Kells
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Terschelling vind ik prachtig, maar ook prijzig. Ik heb een huis geboekt in Denemarken (Grenaa strand) voor slecht 380 euro voor een hele week. 
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
Nanna
Ja het is prijzig maar we gaan ook maar 1x per jaar op vakantie.
Het eiland is prachtig, de mensen vriendelijk, de temperaturen aangenaam. Plus dat het hier geen fokking veertig graden is zoals dat in Spanje wel het geval is.
En….ik kan de honden meenemen en die hebben hier op die lege stranden en mooie natuur de tijd van hun leven. We hoeven het land niet uit dus ook geen batterij vaccins nodig.
Plus dat ik niet lang in die auto kan zitten qua rug. Na drie uur houdt het wel op. Terschelling is me dus ver zat.
Het eiland is prachtig, de mensen vriendelijk, de temperaturen aangenaam. Plus dat het hier geen fokking veertig graden is zoals dat in Spanje wel het geval is.
En….ik kan de honden meenemen en die hebben hier op die lege stranden en mooie natuur de tijd van hun leven. We hoeven het land niet uit dus ook geen batterij vaccins nodig.
Plus dat ik niet lang in die auto kan zitten qua rug. Na drie uur houdt het wel op. Terschelling is me dus ver zat.