Vandaag hebben we ineens grote stappen gemaakt voor mijn gevoel. Dat was helemaal niet perse nodig ofzo maar het gebeurde gewoon.
Ik hoefde lekker niet te werken en Arno bracht de jongens naar school dus dat was extra relaxt opstarten. Wel zo fijn want Barrie had vannacht in bed overgegeven, niet heftig gelukkig maar we waren wel wakker, toch ook maar even in de tuin gezet toen we toch wakker waren, pie en poe, toen weer naar bed. Vervolgens was er nog om beurten iets met de kinderen dus de nacht was een beetje brak.
Barrie was zelf ook nog moe dus die lag na het eten weer in de ren te slapen. Ik had Freek er bij gezet en het deurtje dicht gedaan, dat was allemaal prima. Ik kon gewoon nog de was op zolder gaan doen en boven even wat rommelen.
Toen hij wakker was ging hij netjes stil voor het deurtje zitten en heb ik hem in de tuin laten plassen. Daarna even wat rondgelopen in huis, wat gespeeld, een beetje met de clicker wat worst verdiend en daarna was ie weer moe

Dus weer in de ren en weer geen piepje gehoord, gewoon lekker relaxt slapen. Ik ben zelfs Chupa even uit gaan laten op het veld voor de deur, ik heb voor de ren mijn jas aan staan doen, de achterdeur met m'n sleutelbos op slot gedraaid en uit de voordeur gegaan maar hij reageerde nergens op, wat een knappe chillie Billie!

Ik heb een camera op de honden gericht staan en hij bewoog niet eens, pitte gewoon door. Ik had mooi de tijd om m'n auto even te veranderen, ik kan hem niet een levenlang voorin in Freek z'n bakkie hebben

Maar achterin los was van de week niet zo'n succes dus ik wilde eigenlijk een bench, dat past dus wel maar dan moet ik wel een zijdeur hebben. Heb er eentje besteld vandaag maar na vandaag twijfel ik toch of een mooi hondenrek niet een beter idee is, ik denk het wel.
Na al die slaap was het tijd voor actie, ik ging het toch weer proberen met Barrieknarrie achterin, vast aan een korte lijn, ik dacht dan kan hij hooguit een beetje in de knoop maar verder geen ernstige dingen. Nou uiteraard sloot ik ook gelijk zijn sirene weer aan

Ik ging naar een gebiedje een kwartiertje verderop maar hij heeft het gekrijs gewoon een kwartier volgehouden en presteerde het zelfs om bijna over de achterbank heen te komen aan die korte riem

gvd, dat zou echt een ramp zijn, op zo'n weg waar je niet kunt stoppen, dan zou ie daar over de bank heen hangen

Gelukkig ging hij na een brul toch terug. Aangekomen was hij gewoon blij en fris dat ie mee eruit mocht, tot zover de poppenkast dus
Het wandelen zelf was superleuk, hij is zo lekker vrolijk en neemt de tijd om even te bekijken wat ie hoort of ziet en loopt dan weer lekker verder, het is echt een heerlijk hondje. Man, ik ben nu al zo ontzettend gek op hem, ik loop echt te genieten met hem
Bij aankomst van de auto was hij natuurlijk moe, ik heb hem weer achterin gedaan maar met nog een extra riem aan de andere kant van de kofferbak er bij zodat hij echt niet meer over de bank zou kunnen. Toen ben ik nog een tijdje bij hem blijven zitten en daarna konden we superrelaxt naar huis rijden.

nog eventjes laten doorslapen in de auto, thuis eten gegeven en toen de kinderen van school halen. Hij is echt dol op alle kinderen die we tegen komen

Al met al moesten we vanaf toen nog een paar keer heel korte stukjes in de auto en steeds ging het heel goed achterin. Kunnen we dus ook afvinken van het lijstje! Bench toch overbodig en kijken naar een rek denk ik.
Al met al een hele geslaagde dag, ik heb weer veel te veel foto's en filmpjes gemaakt, ik kan er gewoon niet mee stoppen, het is zo'n lekker ding!!