Pluisje
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: Pluisje
De vacht ziet er zooo zacht uit.
Echt wel, ik vind het borstelen zelf ook zo ontzettend rustgevend, dat had ik van mezelf niet verwacht.
Gelukkig vind Puk het ook heerlijk, dus we genieten er samen dagelijks echt van.
- Suzanne
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
Oh dat is helemaal fijn. Eef geniet er ook altijd zo van. Zodra ze de borstel ziet begint ze al met kwispelen
Dat is echt heel erg fijn. Vriendin heeft een Spaniël die het vreselijk vindt. Wat een ramp is dat met een hond met zo’n vacht.
Suzanne schreef: 27 aug 2023, 08:06Oh dat is helemaal fijn. Eef geniet er ook altijd zo van. Zodra ze de borstel ziet begint ze al met kwispelenPetra schreef: 26 aug 2023, 17:28
Echt wel, ik vind het borstelen zelf ook zo ontzettend rustgevend, dat had ik van mezelf niet verwacht.
Gelukkig vind Puk het ook heerlijk, dus we genieten er samen dagelijks echt van.
Ik ben ook heel bewust vanaf dag 1 begonnen met even kammen.Sterre schreef: 27 aug 2023, 08:41Dat is echt heel erg fijn. Vriendin heeft een Spaniël die het vreselijk vindt. Wat een ramp is dat met een hond met zo’n vacht.
Nu gaat ze er rustig bij liggen, of in mijn armen hangen, lekker met haar rug tegen mijn buik aan.
- Johnny Jones
- Posts in topic: 1
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Heee, ik dacht even dat er een topic over mijn opvanghond Pluis was gestart
Dat zou een meevaller zijn geweest zeg, iemand van hier die voor Pluis valt..
Pluisje was voor jouw Puk inderdaad een prima naam geweest!
Sorry...Johnny Jones schreef: 27 aug 2023, 18:22 Heee, ik dacht even dat er een topic over mijn opvanghond Pluis was gestartDat zou een meevaller zijn geweest zeg, iemand van hier die voor Pluis valt..