Iemand met kennis van hondenhuid die dit herkent en ook daadwerkelijk kan zeggen wat het is?
Rode huid, gelige schilfers en donkere puntjes. Icm een vettige vacht, kale plekken, warmere en soms ook klamme huid. Nauwelijks tot geen jeuk of krabben.

Nee precies. Muilkorf om met smeerkaas, snel even krabben en daarna een berg koekjes. En dan kijken we weer verder.ranetje schreef: 25 aug 2023, 15:57
Afkrabsel is heel simpel, dus dat lijkt me niet zo belastend voor de hond.
Het zal natuurlijk wel iets kosten om na te laten kijken (plus de eventuele zalf/medicatie).

Zover ik weet is apoquel puur tegen de jeuk, en die had ze toch niet?Ybbihs schreef: 29 aug 2023, 19:53 Geen gisten, bacteriën of schimmels.
Apoquel meegekregen en kijken of we het daarna verbeterd krijgen![]()

Ik was al helemaal enthousiast aan het worden. Als kind had ik voor Sinterklaas zo'n microscoop gehad.
Haar weerstand is niet top idd. Het kan zijn wat je zegt, het kan ook zijn dat voeding toch een rol speelt, het kan ook iets heel anders zijn.Sandra&co schreef: 29 aug 2023, 22:31 Als het geen gisten e.d. zijn, kan het dan zijn dat ze afvalstoffen niet goed afvoert en dat dat via de huid openbaart? Ik roep maar even wat. Zo goed was haar immuunsysteem niet, of vergis ik me?