Eindelijk kon het weer
Re: Eindelijk kon het weer
Heerlijk he?
Hier hebben ze ook weer lekker kunnen rennen, eindelijk weer temperatuur waarbij het kan.
Hier hebben ze ook weer lekker kunnen rennen, eindelijk weer temperatuur waarbij het kan.
Wat een geweldig filmpje. Niets leuker dan die blije bekkies te zien rondrennen. En wat is Cash toch een prachtige hond, echt wauw!
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Precies. Ik kan echt helemaal niks met die pokke hitte. Cash heeft er ook veel last van, Tux uiteraard helemaal niet.Petra schreef: 13 sep 2023, 13:43 Heerlijk he?
Die is ook dan de hele dag in de weer.
Dank je wel. We zijn ook zo verschrikkelijk blij met hem, echt een lot uit de loterij!Natalie schreef: 13 sep 2023, 16:28 Wat een geweldig filmpje. Niets leuker dan die blije bekkies te zien rondrennen. En wat is Cash toch een prachtige hond, echt wauw!
Wie had kunnen denken dat hij zo uit zou groeien en dan is hij nog maar net 1 jaar. Ben enorm benieuwd hoe hij er over 2 jaar uitziet als hij helemaal volwassen is.
En zijn karakter kon ik alleen maar van dromen, wat een fijne hond en precies waar we naar opzoek waren.

Ik kan er ook totaal niet tegen, ben er ook echt chagrijnig van.Gretha schreef: 13 sep 2023, 18:37Precies. Ik kan echt helemaal niks met die pokke hitte. Cash heeft er ook veel last van, Tux uiteraard helemaal niet.Petra schreef: 13 sep 2023, 13:43 Heerlijk he?
Die is ook dan de hele dag in de weer.
Puk kan er gek genoeg wel goed tegen tot op heden, de teckels liggen het liefst onder hun deken