Wat heerlijk. Daar zal menig hondenbaasje jaloers op zijn. Ik ken er al twee. Een doodle en een cockerspaniel. Terwijl het baasje van de cocker echt gelijk begonnen is met laten wennen toen ze pupje kreeg. Maar vooral de pootjes is drama.
Sterre schreef: 22 sep 2023, 13:43
Wat heerlijk. Daar zal menig hondenbaasje jaloers op zijn. Ik ken er al twee. Een doodle en een cockerspaniel. Terwijl het baasje van de cocker echt gelijk begonnen is met laten wennen toen ze pupje kreeg. Maar vooral de pootjes is drama.
Heel soms vind Puk het ook niet leuk hoor, maar dan is ze gewoon te moe.
Ik moet wel zeggen dat ze een vacht heeft die niet makkelijk echt heel erg klit, dat scheelt ook veel.
Oh wat heerlijk. Het mormeltje hier vindt kammen en borstelen helemaal niks. En vooral de pootjes inderdaad.
Terwijl we inderdaad van pup af aan ermee bezig zijn geweest, inclusief wensessies bij een trimmer.
Anneke schreef: 22 sep 2023, 14:38
Oh wat heerlijk. Het mormeltje hier vindt kammen en borstelen helemaal niks. En vooral de pootjes inderdaad.
Terwijl we inderdaad van pup af aan ermee bezig zijn geweest, inclusief wensessies bij een trimmer.
Puk is een heel makkelijk hondje, wat er echt van geniet.
Ik vrees alleen wel de tijd van de vachtwissel een beetje, dan wordt het echt opletten.
Ze is nu bijna 4 maanden, ik geloof dat de vachtwissel vanaf een maand of 6 kan beginnen?
Het gaat allemaal zo snel, sinds dinsdag is ze ook al aan het wisselen, 2 tandjes boven en 1 tandje onder zijn er al uit.
Bij Tessa is het ook drama, maar dat komt omdat ons mam haar van de week pas voor het eerst eens borstelde en ze dus al behoorlijk wat klitten had.
Bij Tessa is het ook drama, maar dat komt omdat ons mam haar van de week pas voor het eerst eens borstelde en ze dus al behoorlijk wat klitten had.
Oh wat jammer. Een beetje gemiste kans.
Inderdaad, en ik had al tig keer gezegd dat ze haar iedere dag even moet kammen.
Dan zegt ze ja, maar doet ze nee. Haar probleem, maar wel zielig voor Tessa.