Crutz schreef: 27 sep 2023, 13:12
Toen pas 8 en veel te jong om aan een mogelijk einde te denken.
Nu al weer 10 met nog geen einddatum in zicht
Toen wisten we nog niet dat hij behalve een hernia ook die tumor had. Als de tumor verder doorgegroeid zou zijn, dan was het einde al achter ons geweest. Gelukkig bleek het nog operabel!
Ik rouleer het speelgoed hier geregeld en Fayah is altijd weer heel blij met 'nieuw' speelgoed dat even uit de roulatie is geweest.
Ze is nu al een uurtje zo bezig
Diana schreef: 01 okt 2023, 16:08
In de doos voor beginners en gevorderden
Leuk! Ik vraag me wel af wie de beginner is en wie de gevorderde. Arlo zit er immers helemaal in en Fayah weet ook een kleine doos als doos te herkennen.
Leuk! Ik vraag me wel af wie de beginner is en wie de gevorderde. Arlo zit er immers helemaal in en Fayah weet ook een kleine doos als doos te herkennen.
Ik wilde zeggen "Fayah, want die heeft er een hoedje bij op", maar dat was de kattenbak.
Ik wilde zeggen "Fayah, want die heeft er een hoedje bij op", maar dat was de kattenbak.
Hahaha
Arlo was de enige die zonder enige moeite in die grote doos ging Amy wilde er niet in en Fayah wist niet hoe of durfde niet goed over de hoge kant te springen. Ik denk omdat ze had aanschouwd hoe Mila het aanpakte, die niet meer zo soepel is en niet meer zo makkelijk hoog springt, dus meer op de kant belandde en nogal onhandig verder over die rand klauterde en er daarna een zelfde soort toestand van maakte toen ze er weer uit ging. Dát zag Fayah echt niet zitten
Dus dan maar het kleine doosje waar ze zo in kon stappen