De paden op, de lanen in...

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
thom
Posts in topic: 3
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

De paden op, de lanen in...

Bericht door thom »

Eindelijk weer eens een droge dag, dus wat kiekjes van onze 'achtertuin' de Bussumse heide.
(het is niet echt handig met een lange lijn én Quin om ook nog eens beetje duidelijke foto's te maken. :Q: )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Nanna

Re: De paden op, de lanen in...

Bericht door Nanna »

Kan ie nog niet los? Of zijn ze met vuurwerk in de weer?
thom

Bericht door thom »

Nanna schreef: 28 nov 2023, 17:04 Kan ie nog niet los? Of zijn ze met vuurwerk in de weer?
Ze zijn flink met dat kutvuurwerk bezig en daar schrikt hij echt enorm van, bovendien is hij hier nog geen 2 maanden.
Afgelopen zaterdag tijdens de training, dan is hij wel los op een goed afgesloten terrein, was er een stuk onverlaat die vuurwerk liet ontploffen in de buurt, hij schrok er zo van dat hij totaal in paniek en volledig onbereikbaar ervandoor ging. Kwam gelukkig niet ver, maar het risico hier op de hei nemen we voorlopig nog niet. Komt vanzelf.
Afbeelding
CatnDog
Posts in topic: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Heerlijk rond struinen :I:
Sterre
Posts in topic: 1

Bericht door Sterre »

thom schreef: 28 nov 2023, 17:09
Nanna schreef: 28 nov 2023, 17:04 Kan ie nog niet los? Of zijn ze met vuurwerk in de weer?
Ze zijn flink met dat kutvuurwerk bezig en daar schrikt hij echt enorm van, bovendien is hij hier nog geen 2 maanden.
Afgelopen zaterdag tijdens de training, dan is hij wel los op een goed afgesloten terrein, was er een stuk onverlaat die vuurwerk liet ontploffen in de buurt, hij schrok er zo van dat hij totaal in paniek en volledig onbereikbaar ervandoor ging. Kwam gelukkig niet ver, maar het risico hier op de hei nemen we voorlopig nog niet. Komt vanzelf.
Wat jammer dat hij er zo bang voor is. Wel prettig dat je het dus nu zeker weet. Mijn Luca was extreem bang maar ze rende niet weg. Ze bleef bevroren staan zodat ik haar aan kon lijnen. Dit gebeurde dan half januari of zo want in november/december liet ik haar niet meer los.
thom

Bericht door thom »

Sterre schreef: 28 nov 2023, 18:07
thom schreef: 28 nov 2023, 17:09
Wat jammer dat hij er zo bang voor is. Wel prettig dat je het dus nu zeker weet. Mijn Luca was extreem bang maar ze rende niet weg. Ze bleef bevroren staan zodat ik haar aan kon lijnen. Dit gebeurde dan half januari of zo want in november/december liet ik haar niet meer los.
Hij ging er echt in blinde paniek vandoor, soort van vluchtmodus. Gelukkig kan hij daar los omdat alles goed afgesloten is, maar Ria heeft nu wel zijn reactie gezien. Hier op de hei loopt hij aan de lange (5 m. lijn) en knalt er ook wel eens wat, dan zoekt hij meteen steun bij Ria, dat gelukkig wel.
Hij krijgt na dat hele vuurwerkgekloot een lijn van 10 meter, want hij verlangt echt wel naar meer vrijheid.
Afbeelding
Plaats reactie